Loading...
dk

Tesla model S Face-lifted' | Tesla Forum

texIDAS
texIDAS May 11 '16
Av, AV, Av for en facelift denne model S fik forleden i det sydlige Tyskland, da datteren lånte fars model S, altså en P-model!!

Men hvem kommer og redder en TESLA!!?

Pas på med speederen, hvis vejen ikke er helt lige!!!

Kiefer
Kiefer May 11 '16
Ja, men bemærk lige at bilen er fuldstændig krøllet sammen foran, og alligevel har man uden problemer kunnet åbne dørene.

/Martin

texIDAS
texIDAS May 11 '16
-Og se engang hvordan airbags har fungeret!

-og sideruderne i begge fordøre er intakte!

P85DK
P85DK May 12 '16
Det er vel ene og alene et spørgsmål om at den kun har forsøgt at pløje marken og at den ikke har slået kolbøtter.

Umiddelbart tænker jeg at det ser betydeligt voldsommere ud end det har været.
ErikBH
ErikBH May 12 '16

Citat fra P85DK Det er vel ene og alene et spørgsmål om at den kun har forsøgt at pløje marken og at den ikke har slået kolbøtter.
gad vide om det faktum at der ikke er en stor klump vægt (motor) der kan slynges ud gør at en Tesla vil forblive på jorden uden at slå kolbøtter? Tyngdepunktet ligger jo lavt - og bliver ved med det.
P85DK
P85DK May 12 '16
Måske eller måske er det bare rent held

Men den har også fået et godt tryk bagi, hvilket ser lidt underligt ud.

der er masser af billeder af biler på marker der ser ud som Teslaen og så er der endnu flere billeder af biler der har været et par gange rundt, men de måske også mere interessante?
DeaconWP
DeaconWP May 12 '16
Den har fløjet, og den har vendt rundt i luften. Det er beskrevet et sted, hvor jeg læste det.

Den brugte en "markvejs tilkørsel" som rampe op af "grøften", og fløj rigtig langt.

Så det kan forklare bulerne bagi, som vist er kommet af at den har rørt jorden med andet end bunden.

Så dejligt at den landede på bunden/hjulene.

Jeg læste samme sted, at faceliftet anslås til 100.000
P85DK
P85DK May 12 '16
100.000 €? Du kommer ikke langt for 100.000 i Tesla pladearbejde og her er der vist også lidt grundlæggende struktur i bilen der skal kigges på.