Loading...
dk

19" std fælg stjålet fra Tesla i Århus | Tesla Forum

KimT
KimT May 14 '16
Jeg har været forbi Århus for at lade. da vi kører der fra ser jeg at der bagved bygningen (ikke i indhegningen) står en Tesla på 4 blå Kohberg kasser som stort set er brækket sammen. Da der står en mek på den anden side af bygningen kører jeg om til ham, og spørger om han er opmærksom på at der står en Tesla uden fælge. Han fortæller at det er derfor han er der. Han var glad for at den trods alt ikke stod direkte på jorden, da det kan skade batteriet.

Han mente at det var en af "de gamle kendinger", som de har haft besøg af før, og han var ikke i tvivl om at der ikke gik lang tid inden de havnede på dba.

Bilen var som sagt monteret med 19" std fælg. Han undrede sig over at de var gået efter dem, og ikke nogle 21". Han sagde at de også passede på en BMW

Klaus1981
Klaus1981 May 15 '16
Ja... Jeg var selv forbi for at inspicere min Tesla lørdag kl 13 (iført smoking), da den så ud til at stå ulåst på app'en.
Det er (stadig) min intention at fortælle om en god serviceoplevelse i Århus, men jeg er noget spændt på at høre Tesla's forklaring på den seneste udvikling. Der kommer en fyldestgørende historie, når jeg har fået et overblik.
Hvis nogen falder over et suspekt tilbud på brugte fælge i Århus, så vil jeg meget gerne høre herom!
Torben_E
Torben_E May 15 '16
hold nu op hvor er det sørgeligt at se på.. føler med dig Klaus... T.
Forummets indlæg er redigeret af Torben_E May 15 '16
Kiefer
Kiefer May 15 '16
Sådan en oplevelse er altid sur, jeg har selv prøvet det, bare med et navigationsanlæg i en Mercedes hvor det forsvandt mens bilen holdt hos forhandleren. 

Men der er desværre ikke ret meget og gøre, og det nytter ikke rigtig at skælde ud på værkstedet, de kan jo hverken gøre fra eller til.  Jeg er ret overbevist om at når folkene ved Tesla møder ind, så bliver der sat 4 nye dæk og fælge på bilen igen. Og hvis der er sket skader eller opstået ridser skal de nok blive fjernet.

Hvis der er profesionelle der har nølet dem. kan de jo allerede være afsat i f.eks. Tyskland eller længere østpå...

/Martin

KimT
KimT May 15 '16
Det må have været lige efter du var kørt jeg så det sørgelige syn. Glemte faktisk at spørge ham om det er en demo/låne bil, eller en kundebil. Men det spørgsmål har vi jo fået svar på nu......

Og jeg tror ikke det har været professionelle. Der stod flere biler bag den lille indhegning. En indhegning som ikke er svært at forcere hvis det er flere fælge man gør efter. Og en 19" std. fælg indbriger vel heller ikke det store.

PeterE
PeterE May 18 '16

Tjah, der er tit brugte fælge til salg på DBA - og det er tit fra sælgere som ikke er Nemid-validerede. Og så kunne alarmklokkerne jo ringe, men alt for mange er ligeglade. Trist.