Loading...
dk

Skrammer | Tesla Forum

MrCoffee
MrCoffee Jun 3 '16
Hej derude. Konen har fået nyt arbejde og skal nu parkere på en alm offentlig parkeringsplads, hvor aktiviteten er heftig. Jeg frygtede Bilkabuler, og nu har hun allerede fået slået en flig af malingen på bagskærmen. Findes der noget man kan beskytte bilen med, hænge på ala kaktus fra Citroen eller hvad ved jeg. God varm dag derude ...Peter
DeaconWP
DeaconWP Jun 3 '16

På facebook, i Model X owners Club ser jeg noget med PPF.

Det er en Paint Protective Film, der synes at være rigtig god. Den har en selvhealende effekt, hvis man blæser den over med en varmeblæser. Men det er vel ikke nødvendigt at gøre efter hver eneste "Gnubber", som man kan løbe ind i. Den er klar og gennemsigtig, og kan sikkert skiftes, hvis den med tiden bliver for grim.

DeaconWP
DeaconWP Jun 3 '16
Der er en der ser ud til at have reddet sin lak med noget det hedder xpeel under et ruko angreb.
ErikBH
ErikBH Jun 3 '16

Dashcam.. eller folie som Deacon skriver, folie fås både som klar og med farve. Den klar er til at beskytte mod ridser.

/E

Secondtoflying
Secondtoflying Jun 3 '16
Har fået samme "signatur", og samme sted.
Studerede dashcam, men man kan jo ikke se hvad der sker ved bagskærmen.
Kunne dog se at der kun var én der havde parkeret ved siden af Teslaen, og efterlod en lille seddel under viskeren på "synderen".
Han ringede senere, men kunne ikke erkende at det var ham, og så er der ikke noget at gøre :-(

Film er nok en bedre løsning.

Mvh,

Secondtoflying.
Stephen
Stephen Jun 3 '16

Har i gode foreslag/erfaring m.m. til hvor man på sjælland skal få folie/wrap? 

Er wrapman løsningen

MrCoffee
MrCoffee Jun 5 '16
Tak gutter overvejer noget folie
ODE90D
ODE90D Jun 5 '16

Jeg var også lun på den gennemsigtige PPF fra 3M/Scotchguard - indtil jeg fik prisen! Det koster 25-30.000 at få den på da processen er noget mere tidskrævende (gøres med vand) - så jeg tog den mere traditionelle folie.