På facebook, i Model X owners Club ser jeg noget med PPF.
Det er en Paint Protective Film, der synes at være rigtig god. Den har en selvhealende effekt, hvis man blæser den over med en varmeblæser. Men det er vel ikke nødvendigt at gøre efter hver eneste "Gnubber", som man kan løbe ind i. Den er klar og gennemsigtig, og kan sikkert skiftes, hvis den med tiden bliver for grim.
Dashcam.. eller folie som Deacon skriver, folie fås både som klar og med farve. Den klar er til at beskytte mod ridser.
/E
Har i gode foreslag/erfaring m.m. til hvor man på sjælland skal få folie/wrap?
Er wrapman løsningen
Jeg var også lun på den gennemsigtige PPF fra 3M/Scotchguard - indtil jeg fik prisen! Det koster 25-30.000 at få den på da processen er noget mere tidskrævende (gøres med vand) - så jeg tog den mere traditionelle folie.