Loading...
dk

Første Model X i Danmark | Tesla Forum

Michael72
Michael72 Jun 9 '16

Model X er jo set før, men når det er i Danmark, er det lidt et særsyn. Idag havde jeg fornøjelsen af at se den første Model X i DK, med US adaptor og prøvenummerplader på. Tesla manden der kørte den, åbnede velvilligt dørene og min søn fik en tur under vingerne. Den var for øvrigt på vej til Bornholm / Folkemødet.

RET sej bil og ganske stor. 

denlange
denlange Jun 9 '16
Citat fra Michael72

Model X er jo set før, men når det er i Danmark, er det lidt et særsyn. Idag havde jeg fornøjelsen af at se den første Model X i DK, med US adaptor og prøvenummerplader på. Tesla manden der kørte den, åbnede velvilligt dørene og min søn fik en tur under vingerne. Den var for øvrigt på vej til Bornholm / Folkemødet.

RET sej bil og ganske stor. 

Der er vist kommet en ladning pressebiler til Europa. Der er også ankommet en håndfuld til Oslo og Telsa har postet en video med 3 X'er med tyske plader. 

Malte
Malte Jun 10 '16

Den har været udstillet til Dansk Energis Topmøde i Lokomotivværkstedet her onsdag og torsdag. Da den rigtig nok er med amerikansk ladesystem kan de kun lade den på CHAdeMo udtag.

Vi måtte vente et par minutter på at få Kronprinsen på scenen da han havde travlt med at kigge på bilen... :-)

Forummets indlæg er redigeret af Malte Jun 10 '16
Michael72
Michael72 Jun 11 '16

Det er ubetinget en helt enestående og fantastisk bil, så jeg kan godt forstå Kronprinsen.

Kiefer
Kiefer Jun 11 '16

Nå ok, så er jeg mere rolig, det ligner godt nok rigtig meget den bil min hustru har bestilt både i farve og interiør. Jeg frygtede et kort øjeblik de i stedet for at udlevere den til os, lige synes den skulle en tur omkring en messe og lidt presse ;-)

Hun får sin bil omkring den 28.6.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jun 11 '16
Teslatomorrow
Teslatomorrow Jun 12 '16
Er der nogle der har bestilt en Model X men har fortrudt må i grrne smide en besked
DeaconWP
DeaconWP Jun 12 '16
Ja Teslatomorrow. Jeg har sendt dig en besked.
MicTheCat
MicTheCat Jun 12 '16
@Deacon. Skal du af med den ene?
DeaconWP
DeaconWP Jun 12 '16

Jeg kender en, der ikke vil have sin bestilling. Den bliver for dyr med afgift.

Kiefer
Kiefer Jun 12 '16

Deacon: En der havde håbet på fritagelse?

Husk, kampen er jo bestemt ikke slut endnu.

/Martin

DeaconWP
DeaconWP Jun 12 '16

Nej, vi har ikke givet op endnu. Og kommer den ikke igennem, så må vi kæmpe videre i et ankenævn.

fmm1000
fmm1000 Jun 12 '16
Har lige læst at de første X i Europa kommer til DK.
Kiefer
Kiefer Jun 12 '16

Deacon: Enig.

fmm1000: Nemlig, og herhjemme er vi begyndt at glæde os til weekenden den 25-26.6 :-)
Jeg havde egentlig givet op og var klar til at droppe det hele, men det var min hustru (som så også skal have bilen) så bestemt ikke. 

/Martin

fmm1000
fmm1000 Jun 13 '16

So en Frau müssen ich auch haben :-)).

MicTheCat
MicTheCat Jun 13 '16
@Kiefer. Gad vide om vores fruer er fra samme batch. Jeg havde også opgivet men hun kiggede bare på mig da bestilling var blevet åben og sagde "jeg kan se på dig at du er ved at gå til, og jeg har ikke brug for at tage herfra med en fyldt bankkonto." Så blev der trykker på Bekræft knappen. ;-)
DeaconWP
DeaconWP Jun 13 '16

Einer solche frau haben beider Martin und mir.

Sie sind "Seje Jyder".

Men mon ikke også du kan finde en? ;-)

edit: også du MicTheCat. :-)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jun 13 '16
KimT
KimT Jun 13 '16

Seje Jyder - nej dyre damer ;-)

MicTheCat
MicTheCat Jun 13 '16
@Kim. Lidt ret har du. Lige pludselig synes fruen hun godt kan gå lidt oftere i de dyre tøjforretningen. Så Kiefer/Deacon "look out"
fmm1000
fmm1000 Jun 13 '16
Ja og min Frau vil nu have orangeri efter jeg har fået Tesla.

For f... Det kunne jeg få en brugt Ferrari for.
Men OK. Nu har jeg noget, som kan kører fra Ferrari og ikke koster 100.000 i service om året :-)).
Hookmaker
Hookmaker Jun 14 '16

Discussions are just soon boring, just buy it - here my wife's ...;-)

And now at 1-1 it's my turn, so here's my next baby!

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Jun 14 '16
Sider: 1 2 »