Loading...
dk

Defa gps | Tesla Forum

Klaus
Klaus Jun 21 '14
Hej

Er der nogen herinde som har erfaring med at få eller selv montere en Defa gps tracker i en model S??

Mvh
Klaus
Kiefer
Kiefer Jun 21 '14

Vi fik den monteret af Autolys i Åbyhøj her i Århus meget kompetent og havde helt styr på hvordan den skulle monteres i en Tesla så den også fungerer.

Jeg er dog stadig ret træt af at den er nødvendig, men det er nok en helt anden diskussion.

/Martin

Klaus
Klaus Jun 21 '14
Ja det giver jeg dig helt ret i ham kæmpet for den ikke skulle i men det holder de fast i.
Bor på Sjælland så nogen andre bud her på øen helst på Vestsjælland.
Hvad gav du for montagen Martin?
Kiefer
Kiefer Jun 21 '14

Jeg gav 4.000 for dimsen, tror faktisk det var inklusiv montering.

/Martin

kajakaj
kajakaj Jun 22 '14

Vi har denne UT20 gps-tracker fra Uniqtracking, med hovedsæde i Silkeborg. De har også montører på Sjælland, som monterer hvor du ønsker det. Prisen var 3750 kr. incl. montering og 995 kr. i abb. pr år. Teknikeren havde monteret i 13 Teslaer, da han var ved os d. 15.3 og den fungerer uden problemer. Brugte under 1 time på montagen.

http://www.uniqtracking.dk/produkter/ut-20

MartinPedersen
MartinPedersen Jun 22 '14

Syntes den side/det firma virker lidt som noget fusk, hvorfor står der ikke noget om montering?

Og hvorfor er alle priserne ex moms? Ved handel med private skal momsen fremgå af prisen...

Det er også et krav at CVR nummer fremgår, men det er heller ikke til at finde...

kajakaj
kajakaj Jun 22 '14

Jeg blev henvist til Uniqtracking af mit forsikringsselskab AlmBrand og har kun positive oplevelser ifht. deres systemer, overvågning og installering af gps-trackeren.

Nedennævnte oplysninger står på siden med handelsbetingelser.

~Uniqtracking, Lysbrohøjen 3 DK-8600 Silkeborg -  Tel.: +45 69 90 24 24  Fax.: +45 97209095
E-mail: info@uniqtracking.com, web: www.Uniqtracking.dk  CVR-nr.: DK33 06 62 60

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Jun 22 '14
cvitting
cvitting Jun 22 '14

Jeg kan også tilslutte mig fuld tilfredshed med Uniq Tracking - har 3 trackere hos dem, og altid god dialog og service :-)

/Claus

Klaus
Klaus Jun 22 '14
Tak for alle jeres input det er mit forsikringsselskab danske forsikring (Topdanmark) som har henvist mig til Defa. Er der nogen af jer som har uniqtracking har danske forsikring eller Topdanmark.
Kiefer
Kiefer Jun 22 '14

Husk på at med defa og danske forsikring får du det årlige abb. til 395 inkl de data-trafik. Hvis du vælger noget andet end defa hos danske forsikring koster det langt mere...

De vil også kun acceptere de specifikke modeller der står på deres godkendte liste. Hvilket betød at vores DT100 eller DT30/40 ikke længer kunne brugs uanset det har været hos dem de sidste mange år... Fik vist sagt nogle mindre pæne ting til den kundeservicemedarbejder der gav mig den besked.

/Martin