Ja det så jeg godt i andet indlæg herinde...
Men ville hellere have et nyt anlæg i nordsjælland :-)
Hvor langt var de nået? Der var gravet ud for 1 1/2 uge siden... Det kunne være super hvis de når færdig inden sommerens store rejsedage...
Jeg skal da ellers også lige love for de har fået udvidet Busdorf med flere ladere, nu er de hele vejen rundt. Tror der er en 12-14 stykker.
Lige en detalje, vi lærte lidt på den hårde måde. Flere steder i Tyskland er der vejarbejde hvor afkørslen indtil SuC er blevet lukket og man skal så enten tage den lige før eller lige efter, hvilket snildt kan blive en 20-30km ekstra rundtur. Mere hvis man satser på at ankomme med tæt på nul kWh tilbage på batteriet for at opnå så hurtig en opladning som muligt.
/Martin
Kiefer det oplevede jeg en enkelt gang på A7eren. Havde heldigvis nok til næste SUC ellers havde det være et helvede med omveje tilbage især når navigationen ikke ved den er lukket og bliver ved med at vil have en den vej.
Det gælder både A1, A5 og A7 hvor man kan opleve dette...
Ved Stuttgart er tilkørslen lukket, hvilket betyder den konstant bliver ved med at sige vend om og ikke vil regne ny rute ud. Og skiltningen med omkørsel er bare ikke rigtig noget man bruger ret meget i Tyskland.
Ved Rhüden var 4 ud af standere forøvrigt lukket sidste weekend. Tester lige i næste uge om det samme stadig er tilfældet.
/Martin