Loading...
dk

Navigation | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
PEB
PEB Jun 27 '16

Ja, man forstår det jo ikke.....

fmm1000
fmm1000 Jun 27 '16
Jeg har læst et eller andet sted, at hvis man slår tripplanneren fra er den ikke helt så gak, som du viser. Kunne være spændende, om du kunne afprøve det på denne strækning.
griffel
griffel Jun 27 '16

Ha! Min sagde nøjagtigt det samme, samme sted, for en måneds tid siden :-D

Selvom stemmerne stod 2:1 dristede jeg mig til at satse stort og kørte ligeud, stik imod to skærmes anvisninger.

Turde du? :-D

/Jakob :-)

fmm1000
fmm1000 Jun 28 '16
Tripplanneren er den som vejleder dig til, hvor meget du skal lade og laver ruter til dig omkring ladestandere.
Den kan slåes fra her.
Settings. Apps. Navigation. Triplanner on eller off.
PEB
PEB Jul 2 '16
Citat fra griffel

Ha! Min sagde nøjagtigt det samme, samme sted, for en måneds tid siden :-D

Selvom stemmerne stod 2:1 dristede jeg mig til at satse stort og kørte ligeud, stik imod to skærmes anvisninger.

Turde du? :-D

/Jakob :-)

Ja, jeg turde godt. Jeg har kørt der 100vis af gange. :-) 

PEB
PEB Jul 2 '16
Citat fra fmm1000 Jeg har læst et eller andet sted, at hvis man slår tripplanneren fra er den ikke helt så gak, som du viser. Kunne være spændende, om du kunne afprøve det på denne strækning.

Det har jeg også læst og jeg har nu prøvet at slå den fra, så må jeg se hvad den foreslår næste gang. 

Kiefer
Kiefer Jul 3 '16

Der sker jo en del uheld på 13'eren så det er nok årsagen til at den vil holde dig fra denne rute ;-)

Vi har inden for de sidste uger kørt rundt i Tyskland, Frankrig og Schweitz med tripplanner og vel omkring 4-4500km, jeg synes nu det fungerer helt ok med at regne ud hvor man skal lade.

Og når konen så lige synes hun skal teste hendes Model X med 230+ km/t på den tyske autobahn så ryger strømmen og den finder selv ud af at tage en SuC lidt tættere end den i første omgang havde beregnet.

/Martin