Loading...
dk

"Tesla ejere kører ind i ting..." | Tesla Forum

PeterE
PeterE Jul 5 '16

David, ja - helt sikkert. Dem vestfra kører meget råddent og bruger deres SuC lokalt. De har jo plastret hele Vestdanmark til med SuC'er. Og der er næsten ingen østpå. Har vi mon så flere fordomme tilbage? :)))

Min hedder forøvrigt AY27... - mega fidusbil.

P85DK
P85DK Jul 5 '16
Citat fra SuneH

Kan vi please stoppe hetzen mod AY'erne.

Set i det store perspektiv, er der nok ikke den store forskel på en bilejer, som fik sin bil leveret i foråret 2015 ift til dem, som fik leveret i slutningen af 2015... Det ville være bizart at forestille sig, at Toyota Avensis-ejere med biler fra april 2010 skulle se ned på dem, som havde fået deres Avensis leveret i december 2010...

 

 Sune - du har nok mest ret her uden at vide det :-) Tidligere Toyota/Skoda ejere uanset AY eller ej

Kiefer
Kiefer Jul 5 '16

Øj, hvis AY9'erne er øst, så skal jeg da til at kalde min hustru for en køwenhawner :-)

Hendes X er en AY94. Men det er min AY81 som en ski%& køwenhawner valgte at køre ind i...

Den er så heldigvis ikke forsikret hos TopDanmark, så den er jo ikke med i statistikken, den bliver heller ikke lavet ved crashpoint men ved Jeppe i Hinnerup.

/Martin

Secondtoflying
Secondtoflying Jul 5 '16
1x nabo bakkede ind i min S85.

2x Hærværksskade med nøgle/spids genstand banket flere gange ned i bagskærmens "skulder".

3x Dør banket op i skærmen, der kom ingen bule men malingen gik.

Kun den første der er lavet via forsikringen.
P85DK
P85DK Jul 5 '16
Citat fra Kiefer

Øj, hvis AY9'erne er øst, så skal jeg da til at kalde min hustru for en køwenhawner :-)

Hendes X er en AY94. Men det er min AY81 som en ski%& køwenhawner valgte at køre ind i...

Den er så heldigvis ikke forsikret hos TopDanmark, så den er jo ikke med i statistikken, den bliver heller ikke lavet ved crashpoint men ved Jeppe i Hinnerup.

/Martin


 

Det er jo så heller ikke din kasko som bliver belastet når det er andre som kører ind i dig - det er jo kun din kasko som belastes hvis du har en del/hele skylden eller der ikke kan findes en modpart med skyld. Så den ville ikke være med i statistikken selv hvis du var hos TopDanmark

DerHansi
DerHansi Jul 6 '16

Nu er det jo pr. definition bonderøve der har deres forsikringer i Topdanmark, sammen med deres mejetærsker. Underligt i øvrigt, de burde sgu da være vant til store køretøjer ??. Men det er selvfølgelig mest halmballer de støder ind i. Egne skader :

1) lille hak bagi da jeg skulle bakke - til et bryllupsarrangement i Hillerød -suk

2) Stenslag i rude (udvikler sig fortsat)

3) transportskade (lille i frontskørt - næsten usynligt)  - enten hos Telsa eller transporterende fejeblad, da DU skulle udskiftes

4)større skade bagi - påkørt af Movia-bus på Kgs. Nytorv (kaskoskade - idioten kørte bare videre- og jeg sad fast i køen)

Nu den sjoveste :

I går i bælgravende mørke skulle jeg bakke ind i min indkørsel. Jeg havde pkt 1 glemt jeg havde sat min skraldespand frem til tømning. Pkt. 2 jeg havde så travlt med at bruge bakkameraet at jeg glemte at holde øje med sidespejlet. Resultat : Højre sidespejl fanger håndtaget på skraldespanden, bliver vredet hele vejen rundt og skrald og væltet spand i hele forhaven kl. lort om natten !!. Mirakuløst nok kunne spejlet vrides på plads og virker upåklageligt.

Ellers er jeg elitebillist :-)

Hookmaker
Hookmaker Jul 6 '16
Haha, fed historie...;-)
Sider: « 1 2