Så har vi beviset - Tesla piller i vores biler uden vores samtykke og uden vores viden - enddog uden at give besked om det.
På turen retur fra Nordkap, nåede vi til aften til Lagan, hvor vi for jeg ved ikke hvor mange gang, skulle lade på SuC igen. Men min bil kunne ikke lade og lyste konstant i ladelampen, hvorfor jeg kontaktede supporten for 4 gang på turen - pga defekte ladere undervejs - ikke altid min - men nogen gange enddog hele SuC'ere gik ned.
Flyttede bilen til anden bås - fik samme besked, og da så RSM at bilen kom med denne besked:
Unable to charge: Supercharge option not enabled?!?
WTF: vi har kørt fra Nordkap og små 3000 km sydpå, og ladet 800 kWh på SuC'ere på turen, så hvad er galt. Efter noget tid, kunne teknikkeren se at "nogen" i USA havde fået feljbeskeder ind fra min bil, og dermed besluttet sig for at det udgjorde en sikkerhedsrisiko for bilen. Dernæst - uden besked til mig - havde de fjernet muligheden for at anvende SuC - godt nok sendt SC kbh en besked om dette - uden for åbningstiden, så den ser de "måske" på mandag.
Well, hvorom alt er - nu har vi beviset for at de kan pille i og gør det - i vores biler uden vores viden.
Som jeg ser det, har vi købt vores biler, og dermed har ejendomsretten over dem. Da vi iflg grundloven er sikret ejendomsretten over vores ejendele, ser jeg dette som en direkte krænkelse af ejendomsretten - og dermed vores grundlovsbestemte ret.
Så nu - et par timer forsinket, i sommerhuset med et par elektrikkere, som har måtte fixe en lademulighed, så jeg kan komme hjem i morgen. De tilbød godt nok en hjemtransport med fejeblad, men det var incl et par omlastninger, og ingen skal ødelægge mine fælge eller andet, så jeg vil være der når de laster/losser bilen.
Hvad siger i - kan Tesla tillade sig dette - moralsk eller juridisk?