Enig med hookmarker i prioriteringerne. , dog ikke dobelt lader så højt - dobbelt lader skal tilvælges hvis du normalt har et kørsels behov +40.000 km/år, alt kørsel behov under vil være spild med dobelt lader - hjemem har du ikke brug for den - den er fuld hver morgen uanset hvad., og når du er ude er chancen for at du kan lade med mere end 16 Amp lille.
lyspakken er så tilpas et lille beløb at jeg ville rykke den op - hvor meget led lys kan du selv købe og efter montere for samem beløb - ikke meget med mindre det kommer fra thansen.
har aldrig haft sensore før, men elsker dem på teslaen - de virker jo også foran hvor man nogen gange savner et kamera.
Jeg har alarm pakken og det eneste den gør ekstra er vist at give alarm hvis et insekt flyver rundt inde i bilen, eller hvis nogen smadre en rude - jeg ville ikke vælge den igen. -Når man kommer retur til sin bil, ken man ingen steder se om der har været en alarm, det burde være muligt med en ekstra alarm pakke at se en historik og hvilke sencore som havde tricket - så ville den have haft støre værdi.
Hvis du har børn kan du overveje vinter pakken, det skal mest være for deres skyld i vinter perioden - voksne syntes det er lækkert med varme i sædet, børn er ikke så forskellige på det punkt. - jeg tror ikke du skla vælge den pga. opvarmet visker