Loading...
dk

De mange optioner /valg ved bestilling | Tesla Forum

Niels
Niels Jun 27 '14

Enig med hookmarker i prioriteringerne. , dog ikke dobelt lader så højt - dobbelt lader skal tilvælges hvis du normalt har et kørsels behov +40.000 km/år, alt kørsel behov under vil være spild med dobelt lader - hjemem har du ikke brug for den - den er fuld hver morgen uanset hvad., og når du er ude er chancen for at du kan lade med mere end 16 Amp lille.

lyspakken er så tilpas et lille beløb at jeg ville rykke den op - hvor meget led lys kan du selv købe og efter montere for samem beløb - ikke meget med mindre det kommer fra thansen.

har aldrig haft sensore før, men elsker dem på teslaen - de virker jo også foran hvor man nogen gange savner et kamera.

Jeg har alarm pakken og det eneste den gør ekstra er vist at give alarm hvis et insekt flyver rundt inde i bilen, eller hvis nogen smadre en rude - jeg ville ikke vælge den igen. -Når man kommer retur til sin bil, ken man ingen steder se om der har været en alarm, det burde være muligt med en ekstra alarm pakke at se en historik og hvilke sencore som havde tricket - så ville den have haft støre værdi.

Hvis du har børn kan du overveje vinter pakken, det skal mest være for deres skyld i vinter perioden - voksne syntes det er lækkert med varme i sædet, børn er ikke så forskellige på det punkt. - jeg tror ikke du skla vælge den pga. opvarmet visker

Skaarup
Skaarup Jun 27 '14

Jeg har netop bestilt en ny Model S. Jeg bestilte i oktober 2013, og fik leveret i marts 2014. Men en bilist drønede ud direkte foran mig - og efterlod min MS totalskadet. Jeg vil ikke sætte mig i en anden bil igen - hold da kæft den passede godt på mig. Ikke en skramme, og nakken fejler heller ingen ting. Men shit airbags siger højt BANG!

Nåh, tilbage til tråden. Jeg har bestilt nøjagtig de samme ting som jeg gjorde første gang:

- Standard 85 kwhs

- Tech-pakke 

- Pano, kan ikke undværes efter min mening

- Tågelygter, har prøvet dem et par gange i tågevejr og fungerer fint

- Parkeringssensorer, har fravalgt det på tidligere biler, men de fungerer bare pissegodt på Teslaen, og bilen er jo heller ikke helt lille

- 19" std dæk

Jeg har mest været i tvivl om lydpakken. Jeg har prøvet en del S'ere efterhånden, og ingen tvivl om at SoundStudio lyder bedre - især bassen er bedre. Men skruer man bassen op til 5-7 stykker på standard-pakken, så er det ganske fint til mit behov. Men har du Dali-højtalere derhjemme som du tit nyder, så skal du købe den store pakke. Ellers er standard pakken rigeligt. Hvis pakken kostede det halve ville jeg overveje det - synes ikke den er 19k værd.

Luftaffjedring: En religion kan jeg fornemme på folks indspark. Jeg vil sige at hvis du vælger 21", så SKAL du vælge luft - vælger du 19" så er alm affjedring fint. Jeg synes en bil med 21" og luft er hårdere i affjedring, end en med 19" og alm affjedring - så meget betyder de to tommer faktisk! 

Flemming
Flemming Jun 27 '14
Hej Rasmus
Trist at høre at din nye bil er blevet totalskadet, men det glæder mig at der ikke skete noget med Dig.
Kan Tesla i sådan en ulykkelig situation presse dig frem i køen ?.
FrederikC
FrederikC Jun 27 '14
Lige et indspark, der er en ting som jeg har fortrudt ved mit køb og der er at jeg ikke valgte et andet decor end det standard piano Black, man kan jo se alt på det skidt. Overvejer seriøst enten folie eller udskiftning for min sjæl kan slet ikke overskue at det konstant ser støvet ud.
Skaarup
Skaarup Jun 27 '14
Jeg er direkte uenig Frederik :-) Jeg synes de andre ser fake ud. Tør den over med skærmkluden en gang i mellem, så er du home free.

Ja, Flemming, der sketet intet med mig eller modpart. Gudskelov for det. Jeg prøver at få dem til at trylle, nu må vi se. Virker uoverskueligt at skulle vente 4-5 måneder igen :-(
Sider: « 1 2