Loading...
dk

SKAGEN ferie - problem ? | Tesla Forum

P85
P85 Jun 27 '14

Vi skal til Skagen Festival - men jeg er urolig for, hvordan jeg skal nå frem og tilbage til Randers SC, idet der er cirka 180 km. hver vej !

Er der nogle med erfaringer omkring opladningsmuligheder i Skagen og/eller nord for Ålborg - da ej heller Clever har type2-standere i Nordjylland?

Har lejet almindelig lejlighed og tvivler på, at 220V stikkontakten har 3faser/jord.

Kristian70k
Kristian70k Sep 28 '14

Hej, der har været en film på dk4.. eller indslag..  nogen der ved hvor man kan finde det? det er om en tesla ejer der tager turen fra kbh til skagen med de SC der er undervejs.. vil gerne se det.. ved det blev vist i tv for 14 dage siden.. gerne link

Kiefer
Kiefer Sep 28 '14

Kristian70K: Kører udsendelserne på DK4 ikke i rotation, så den burde blive genudsendt op til flere gange inden for kort tid?

/Martin

Bianco
Bianco Sep 28 '14
Kan du ikke bare tage omvejen via Hjørring superchargeren ?
Kiefer
Kiefer Sep 28 '14

Bianci: Læg mærke til at det oprindelige indlæg er skrevet i juni, altså før SC i Hjørring var en realitet.

/Martin

Werge
Werge Sep 29 '14
Måske det er denne du tænker på: http://ekstrabladet.dk/biler/topfart/article5005681.ece
Denne er dog også lavet før Hjørring kom på, men han kom nu til Skagen og tilbage uden problemer.
Kristian70k
Kristian70k Sep 30 '14

he he det var meet for at se den.. jeg tror ikke min nuværende bil ville have meget glæde af en supercharger.. jeg ville nok give mit batteri et større chok..