Loading...
dk

Alarm, blinker lygterne når alarmen går, og vil jeg få info når alarmen aktiveres ? | Tesla Forum

BrianG
BrianG Jul 24 '16
Til aften holder min Bil på en stor p plads med 200 andre biler. 2 gange har lydt en bilalarm der lyder som en Tesla.... Jeg er begge gange drønet ud på pladsen, men kun tidsnok til at sirenen stopper inden jeg kan se min bil. Da jeg ikke ved om det er min bil, er mit spørgsmål; får jeg notifikationer på min Tesla AP, eller kan jeg se nogen steder om bilens alarm har været aktiv? Endvidere er mit spørgsmål om lygterne blinker når alarmen aktiveres? Håber nogen kan hjælpe....
BrianG
Lauer
Lauer Jul 24 '16

Mine lygter blinker (katastrofeblink) og jeg får en notifikation på min telefon. Notifikationen kan du vist nok slå fra og til i din Tesla App.

Klaus_
Klaus_ Jul 25 '16

Det er ikke altid man får en notifikation på telefonen desværre. De sidste par gange hvor jeg har oplevet at alarmen er gået, har jeg intet fået. Men det har så også været "fejlalarmer", hvor den ikke BURDE have sagt noget men alligevel har gjort det. Senest i forgårs hvor jeg dobbelttrykkede på fob'en for at låse op og ét sekund efter åbnede damen døren, og så gik alarmen igang - jeg kunne ikke stoppe den uanset hvad jeg trykkede på, så var nødt til at vente på at den stoppede af sig selv.

Men hvis der er tale om "rigtige alarmer" så gør man formentlig.