Hej,
Jeg er super glad for min Model S, og kan nærmest ikke få armene ned over dens køreegenskaber.
Men jeg har lagt mærke til at når jeg kører på motorvejen med 100km/t+ så fremkommer der en hylen, det lyder som vind der rammer en skarp kant.
Jeg har prøvet at sætte bilen i N, og slukke aircon m.v. og det hjælper ikke.
Er der andre der oplever dette?
