Jeg vil anbefale, at du ofrer en DITEC behandling på bilen.
Så afviser den smuds, den skal kun skylles med koldt vand, og den står blank og fin, uden at virke alt for "spejlende".
Hvilket jeg finder generende for mine øjne.
Men en sådan DITEC behandling får du et lag beskyttelse på, som minimerer risikoen for ridser i overfladen, og den er også lidt "vandalsikrende", da det måske kan bevirke, at de fleste ridser kun vil ligge i overflade, som så nemt kan repareres hos din DITEC forhandler.
Forhandleren i Silkeborg kan give lidt rabat, hvis du kommer med en "ladetids P-skive", fra den jyske byggedag. Jeg kan levere en sådan skive til dig.
Læs selv om det på nettet. Der skal/ må ikke vokses på en Ditec overflade, for så er den ikke så blank.
Nu kender jeg ikke Ditec, men som jeg læser det er det en keramisk coating og det kan man få lavet mange steder. Hvis man vil have noget mere permanent bør man kigge på Cquartz Finest eller Opticoat.
Nu kender jeg ikke Ditec, men som jeg læser det er det en keramisk coating og det kan man få lavet mange steder. Hvis man vil have noget mere permanent bør man kigge på Cquartz Finest eller Opticoat.
Desværre er der ingen af de 2 du nævner der kan dokumentere UV resistens!! Jeg har forespurgt flere gange her på forum! - Det kan Ditec som via en uvildig 3´de parts test har documentation for UV resistens
Rasmus: Jeg har aldrig brugt det at polere mine biler, men nu har jeg jo heller aldrig før haft en dyr bil.
En fordel jeg opdagede ved Ditec er, at de faktisk skriver i vejledningen til mig, efter at jeg fik den behandlet, at der ikke må komme voks på, for så er den ikke så blank som uden.
Men der mangler selvfølgelig stadig nogle svar om gode polerings produkter her i tråden.
Jeg opgiver at snakke med jer 2, i har tydeligvis aktier i ditec. Jeg troede ellers at vi have en faglig diskussion om tingene. Btw så tror jeg faktisk at Rasmus havde tænkt selv af polere bilen som jeg læser det.
Nu kræver det ikke en aktiebeholdning at hjælpe med valide råd! - og jeg er egentligt græsk katolsk om solen skinner meget eller lidt i DK - sagen bør ses ud fra et fagligt synspunkt og hvis een udbyder kan tilbyde at lade sit produkt teste af en uvildig part og de andre ikke vil, så kan det være at årsagen er at de øvrige ikke helt tør at lade sit produkt teste? eller at de bare ikke ønsker at deltage I en saglig markedsføring?
Hvis vi skal kigge på Hookmakers udsagn? så er 10k I orden for en polering - så hvorfor ikke købe en løsning for < 50% som oven I købet kan dokumentere tekniske fordele?
I min verden er det bare Jysk logik..... det har ikke noget med aktieandele at gøre.....