Loading...
dk

Webmaster takker af for denne gang. | Tesla Forum

Tue
Tue Aug 18 '16
Kan kun melde mig i køen af taknemmelige brugere. Tusind tak.
Trannel
Trannel Aug 18 '16
Mange tak for den enestående indsats skal også lyde herfra.
Jeg læser TF med fornøjelse op til flere gange dagligt og der er stort set altid gode og praktiske oplysninger at hente der gør, at man lærer sin baby bedre at kende på godt og ondt.
Især de mange spørgsmål og svar omkring ladning og batteripleje sætter jeg pris på.
Lad os håbe, at den nye ejer forstår at holde siden nogenlunde neutral for kommercielle interesser.
Efter min mening er det det absolut bedste medie, hvis man søger informationer om sin Tesla inclusive de amerikanske hjemmesider.
MicTheCat
MicTheCat Aug 18 '16
Mange tak til Ken her fra det Sønderjyske ;-)
CanEl
CanEl Aug 18 '16

mange tak for indsatsen Ken, her fra det midtjyske.

Chris
Chris Aug 18 '16
Tak for en stor uegennyttig indsats Ken. Har været et supergodt forum so far. Håber det fortsætter
Torben_E
Torben_E Aug 18 '16

Kære Ken

Du har været en uvurderlig kilde til information og sparring og vi brugere vil altid værdsætte det som du har bygget op her på teslaforum. 

Vores venskab vil fortsætte og jeg ved at dette er det rigtige tidspunkt for dig at give stafetten videre.... 

OH.

Hviidbjerre
Hviidbjerre Aug 18 '16
Hej Ken

Tak for indsatsen.
TF42

Vi ses på Suc'en
Forummets indlæg er redigeret af Hviidbjerre Aug 18 '16
jramskov
jramskov Aug 19 '16

Mange tak for den store indsats!

PerF
PerF Aug 19 '16

Uden dette forum havde jeg aldrig turde købe en Tesla. Tak for indsatsen!

MandM
MandM Aug 19 '16

Også en stor tak herfra for indsatsen. Det har da været det fedeste forum

FLK
FLK Aug 19 '16

Kan kun tilslutte mig de øvrige kommentarer. Håber bestemt at du dukker op til fremtidige arrangementer Ken.

Pharma
Pharma Aug 19 '16
Tak for indsatsen, respekt.
Busimiss
Busimiss Aug 21 '16
Mange tak for, at du startede dette forum, og tak for alle de timer, som du har lagt i det. Vi ses derude :-)
Bianco
Bianco Aug 22 '16

Tak for din store hjælp og mange svar til os alle :-) 

Hvis det ikke havde været for dig og TeslaForum, så havde jeg ikke turde springe ud i en Tesla for godt 2 år siden!

Genild
Genild Aug 22 '16
Jeg stiller mig ligeledes op i køen af glade Tesla ejere, som takker for den store og uselviske indsats Ken.
Frivilligt arbejde skal være 100% lystbetonet, og så snart man begynder at føle tingene kører lidt i ring, eller at lysten er blegnede, skal man føre stafetten videre til nye ressourcer, som du nu gør.
Dette ændrer ikke på nogen måde på det store arbejde du har lagt i dette forum, men skønt at nye kræfter er klar i kulissen.
De bedste hilsner fra Fynsland, Genild
Captiva
Captiva Aug 23 '16

Hej ken, også en stor tak herfra. Forummet er virkelig en uvurderlig hjælp og et fantastisk sted for ligesindede at udveksle erfaringer.

Bedste hilsner fra Kolding

Sider: « 1 2
Dette emne er sticky