Er der nogen der har et "restlager" eller bare et sæt lamper til salg ?
Henvendelse på PM
(Underligt !! Hvorfor havner denne købsannonce på forsiden?)
Er der nogen der har et "restlager" eller bare et sæt lamper til salg ?
Henvendelse på PM
(Underligt !! Hvorfor havner denne købsannonce på forsiden?)
Jeg er også interesseret - evt. også bare info hvad der løber på af udgifter ved en direkte bestilling hos AbstractOcean
Jeg har lige købt de nye Silicone FOB til Model X hos dem, fra bestilling til levering i DK gik der blot 3 dage. så det hurtigste er nok bare at bestille enkeltvis end at lave en samlet bestilling der først skal til DK og derefter distribueres.
/Martin
Så tilbyder jeg lige at spørge derovre, om han vil sælge en stor portion til mig igen, nu der ikke er andre forhandlere i DK.
Jeg kender nogle stykker, der er interesseret.
Lampesættene koster 46 $ pr sæt med 3, og hvis der skal være post Danmarks ekspeditions gebyr oven i, så bliver det jo 160 oven i.
Sidste gang kunne jeg levere dem til ca 260 inklusive porto, så slipper man for uvisheden om told behandlings gebyret, som hver enkelt jo risikerer at skulle af med.
Hvis der er andet, man vil anbefale, at vi skal have med, så skriv lige her i tråden.
Jeg har også sendt spørgsmål derover, for at høre, om jeg må købe en portion mere.
Jeg har omkring 35 styk tilbage af de holdere, der holder lamperne under sæderne, hvis der er nogen der mangler, når lamperne er i hus. Holderne koster kun 5 kr pr styk. Og de er originale fra Tesla.
Jeg forventer de snart kan være i hus. Der går vel en 14 dages tid, hvis jeg må købe mange igen. Så det skal nok kunne nås inden den mørke tid.
Det er kun lamperne i kabinen, trunk, frunk og under dørene, som der her snakkes om. Skal der andet med i kassen, kan I skrive ønsker til min indbakke.
Nu har jeg fået svar fra Abstract Ocean. Jeg må godt købe til fordelagtig pris igen, så om ikke så længe bestiller jeg de varer, som I ønsker.
Indtil nu er der Lamper til interiør, hatte hylde løfter, som der ønskes.
Jeg har nogle hatte hylde løftere tilbage, 6 stk. Regner med at lave en større salgsannonce med restpartiet fra teslafied.eu
Hej DeaconWP
Vil lige hører om bestillingerne bliver til noget, eller er der for lidt bestillinger?
Hej Carsten. Der er kun en tre stykker der er interesseret, men jeg har bestilt 50 sæt alligevel.
De er lige pt ikke på lager derovre, men kommer det sidst i oktober. Så sender han dem til den tid.
OK?
Og så er der tid til at alle kan bestille ønsker med derfra.
Jeps, det skal jeg nok. De er både bestilt og betalt, så regner da med, at de snart kommer.
Jeg har bestilt 48 sæt, 3 sæt røde, og 45 sæt hvide. De sendes i pakker a 24 sæt.