Loading...
dk

Nyhedsbrev - det må da være en fejl | Tesla Forum

Busimiss
Busimiss Aug 24 '16
Jeg har netop modtaget et nyhedsbrev fra Teslaforum. Jeg har dog aldrig sagt ja til at modtage dette. Det må da være en fejl.
MartinPedersen
MartinPedersen Aug 24 '16

Alle har vel lov til at lave fejl, lad os håbe det ikke er en ny tendens efter forummet er blevet overtaget af et kommercielt foretagende...

koden
koden Aug 24 '16

Hmm.. kan ikke lige se problemet. 

Er man bruger på forum så kan man få mail.

Jeg har ind imellem modtaget en mail om nyt på forum...kommer meget sjældent.

 

Nu har forum skiftet "ejer" og det ønsker de at melde ud.

Synes jeg da er et fint træk?

De har da aldrig spammet nogen.. eller hvad?

Forummets indlæg er redigeret af koden Aug 24 '16
KimT
KimT Aug 24 '16

Har du ikke et flueben under din bruger under "mine præferencer" ?

Kiefer
Kiefer Aug 24 '16

Hvis mailen kan betragtes som en "service" så har du jo sagt ja ved at acceptere teslaforum.dks "Privacy Policy". Læs afsnittet "Indsamling af oplysninger"

Det er formodentlig også disse service mails der bliver sendt ud hvis man har været inaktiv for længe på forum. 

/Martin

 

NCL
NCL Aug 25 '16
Nederst i mailen kan man melde fra så man ikke modtager mails fremover, så værre er det vel ikke :)
Klaus_
Klaus_ Aug 25 '16

Nu var dette nyhedsbrev ikke super kommercielt, men man kan måske godt argumentere for at afsnittet om anhængertræk var lidt mere kommercielt end bare ren "servicemeddelelse". 

Hvis nyhedsbrevet havde deciderede tilbud ville det have været ulovligt at sende ud medmindre brugerne specifikt havde sagt "ja tak" til at modtage det. Bøderne for spam starter vist ved 10.000 kr mener jeg.

PRoFot
PRoFot Aug 25 '16

Det er fint, - støtter vores forum. :-)

meld fra hvis man ikke ønsker det fremadrettet. I dette tilfælde vil jeg hvert fald gerne have det.