Loading...
dk

Sælges - 21" Turbine (sølv) + vinterdæk | Tesla Forum

Michael72
Michael72 Aug 29 '16

Jeg har et sæt 21" turbine fælge + vinterdæk (kørt ca. 2000 km) fra vinteren 2015 liggende hos Autoskadestuen, Amager.

Kan  ikke huske dækfabrikatet, men de er leveret af Tesla december 2015. Der er et par få skader på den ene bagfælg efter en tæt autopark, men ellers er de fine. 

Nypris (Teslas site) 56.600 - hvad kan jeg få for dem nu?

 

Forummets indlæg er redigeret af Michael72 Sep 20 '16
FrederikC
FrederikC Aug 29 '16

Jeg fik 15k for fælgene alene da jeg solgte i foråret.

P85DK
P85DK Aug 29 '16

Du bør få minimum 25 - 30.000 for dem når de er med næsten helt nye vinterdæk. Alt andet er at give dem væk.

Hvis du ikke vil have bøvlet, så køber jeg dem gerne fra dig for 15.000 og finder en køber der værdsætter dem :-)

Andmar
Andmar Aug 29 '16
Hej Michael
Kan du sende et par billeder
Mvh Anders
Michael72
Michael72 Aug 29 '16

Hej Anders - jeg har ikke taget billeder, desværre, og de er opmagasineret hos Autoskadestuen pt. 

grenhall
grenhall Aug 29 '16

Er det originale dæk der er på? Mener at frage hvis du har skiftet dæk og det ikke varet hos Tesla?

 

Forummets indlæg er redigeret af grenhall Aug 29 '16
Michael72
Michael72 Aug 30 '16

@Grenhall: Ja, det er originale dæk leveret af Tesla. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår resten af dit skriv.

grenhall
grenhall Aug 30 '16

@Michael72 jeg forstår. Jeg mente at hvis du skiftet dæk hos Dækpartner så er det måske ikke samme dæk der levereras af Tesla. Jeg er intreseret men jeg er nødt til at se skaderne inden jeg gir bud.

 

Citat fra Michael72

@Grenhall: Ja, det er originale dæk leveret af Tesla. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår resten af dit skriv.

Michael72
Michael72 Sep 22 '16

Nu er fælge og dæk lagt til salg på DBA og jeg har ikke mulighed for at fremvise hvordan de ser ud, da de ligger på Autoskadeskadestuen/Amager. For en god ordens skyld følger der kvittering med, naturligvis, fra Tesla.

Er man interesseret i at købe, tager jeg gerne forbi Autosk. og tager billeder af dem. 

Kom med prisforslag :-)

Mugle
Mugle Nov 9 '16
Hej Michael 

Er de solgt? 

Har du et mobil nr? 

Hilsen 

Claus 
Michael72
Michael72 Nov 10 '16

Hej - Nej de er ikke solgt men der jeg er i tale med en der er interesseret. 

SMS på 51903260