Loading...
dk

Sæder | Tesla Forum

PMNgolf
PMNgolf Sep 12 '16

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan få lavet min 7 sæders Xer om til en 6 sæders?

Jabba
Jabba Sep 12 '16
Udgår fra du har kontaktet Tesla? Kan ikke lige se hvem der ellers skulle kunne hjælpe. Slet ikke i DK.

Mon ikke det letteste ville være at sælge bilen og købe en lettere brugt 6 sæders.
PMNgolf
PMNgolf Sep 12 '16

Tesla er kontaktet, de sagde at de ikke kunne. tænkte bare om der var nogen der havde leget med at pille dem ud ;-)

DeaconWP
DeaconWP Sep 12 '16

Jeg kender et firma i USA, der gør det.

Jeg skriver lige til dem og spørger, om de vil forklare mig hvordan man gør, så kan det være, at jeg kan hjælpe dig.

Hvis det har din interesse?

HJJ
HJJ Sep 12 '16
Hvordan kan det allerede forekomme ?
Du kan da kun lige have fået den?
DeaconWP
DeaconWP Sep 12 '16

Den flinke mand kan jo som vi andre have bestilt sin X, lang tid før det var uligt at se den live.

Eller han kan have købt en brugt 7 sæders, men vil heller have en med kun 6 sæder, efter at have snakket med andre, eller set en med kun 6 sæder, og oplevet de fortræffeligheder der  er ii at have kun 6 sæder.

Alle jeg møder synes jeg har ret i, at 6 sæder er det der dur. Næsten, må jeg vel hellere tilføje.

HJJ
HJJ Sep 13 '16
Ja det kan du have ret i
PMNgolf
PMNgolf Sep 13 '16
Ja den blev bestilt sidste år og nu har jeg prøvet en med 6 sæder, det er bare mere lækkert. 
PMNgolf
PMNgolf Sep 13 '16
Citat fra DeaconWP

Jeg kender et firma i USA, der gør det.

Jeg skriver lige til dem og spørger, om de vil forklare mig hvordan man gør, så kan det være, at jeg kan hjælpe dig.

Hvis det har din interesse?

Det lyder interessant. Det skader jo ikke at spørge
DeaconWP
DeaconWP Sep 13 '16

ok.

DeaconWP
DeaconWP Oct 4 '16

Jeg har ikke fået svar fra firmaet.

Så det er nok et nej tak, vi gider ikke hjælpe dig.

PMNgolf
PMNgolf Oct 4 '16
Citat fra DeaconWP

Jeg har ikke fået svar fra firmaet.

Så det er nok et nej tak, vi gider ikke hjælpe dig.

Ja det tænker jeg også, det er jo også samme manglende service på værkstederne og et sted skal det jo komme fra. 
Mange tak for din indsats
PeterE
PeterE Oct 4 '16

Hvad med at spørge Autoskadestuen som altid gerne vil hjælpe?