Jeg har hørt fra to uafhængige kilder, at Model 3 (prototype) er set i DK i forbindelse med elbilsparaden i Silkeborg i søndags. Er det spundet ud af den blå luft og sommervarmen?
Jeg har hørt fra to uafhængige kilder, at Model 3 (prototype) er set i DK i forbindelse med elbilsparaden i Silkeborg i søndags. Er det spundet ud af den blå luft og sommervarmen?
Jeg ved ingenting og var ikke tilstede, men umiddelbart er det IMHO meget usandsynligt :)
Men det kan ske Tesla tager en med til Paris Motor Show i næste måned, selvom de ikke vil bekræfte det:
https://electrek.co/2016/09/03/tesla-model-3-paris-motor-show-next-month/
Det lyder ret usandsynligt. Jeg var der og bemærkede ikke nogen tumult af den slags som en Model 3 helt sikker ville have forårsaget.
Det er da vist et rygte der vil noget... :-)
Jeg er ret sikker på at havde det været tilfældet havde alle danske medier været over den, og ikke mindst alle os andre også!
/Martin
Jeg har hørt at Elon Musk var der og demonstrere den nyeste ironman dragt...? Nogen der så noget?
hvilken ny model var det speaker havde været oppe og se i Silkeborg by lidt tidligere...nok model X.
Sikken stilhed da TESLA biler kørte i forhold til de "tidligere" super sports vogne :-)
koden: jeg hørte godt speakeren nævnte det, og du har ret, det var en X.
Airborne: Jeg formoder det bare er nogen der har set den faceliftede næse på en Model S, og så konkluderet forkert.