Skal vi ikke oprette en tråd der hedder fra Skrot til Slot - så os der bruger forum til at få/gi mere viden om bilerne ikke "går forgæves" :-)
Skal vi ikke oprette en tråd der hedder fra Skrot til Slot - så os der bruger forum til at få/gi mere viden om bilerne ikke "går forgæves" :-)
Med 5 kr. pr. kg. alu. giver det da også en hel pæn skrotpræmie når Tessie engang skal skrottes... ;-)
Hej alle.
Er der mon nogen der har modtaget den højt besungne H2 boks fra E-on endnu?
Er der mon nogen der ved hvornår der bliver besluttet om tilskud på til el til elbiler bliver forlænget til 2017? Det er måske det sidste de klarer før julefrokosten i snapsetinget....:( Vh. Peter
Hej alle.
Er der mon nogen der har modtaget den højt besungne H2 boks fra E-on endnu?
Er der mon nogen der ved hvornår der bliver besluttet om tilskud på til el til elbiler bliver forlænget til 2017? Det er måske det sidste de klarer før julefrokosten i snapsetinget....:( Vh. Peter
Hej Peter
Jeg har modtaget ladeboksen fra EON :)
Jeg har bestilt mit all-inclusive for 14 dage siden, frasagt mig de 14 dages fortrydelsesret, og fik boksen leveret I fredags. Jeg er godt tilfreds med EONs service. De har også ændret på opsætningen på boksen så den kan fungere med forskudt ladning, hvilket jeg forespurgte til I søndags, og det er nu rettet.
De har også ændret på opsætningen på boksen så den kan fungere med forskudt ladning, hvilket jeg forespurgte til I søndags, og det er nu rettet.
Kan den ikke klare at man bare sætter kablet i, og timer bilen til f.eks. kl 04 "out-of-the-box".
Jeg bestilte min sent søn d. 11, men frasagde mit IKKE de 14 dages fortrydelsesret. D. 15 fik jeg en bekræftelsesmail hvori der stod at det nok ville gå 2-3 uger inden boksen blev leveret.
@KimT - samme historik, frasagde mig dog de 14 dages returret i håb om hurtigere levering. Det har åbenbart ikke betydet noget, den er ikke kommet. Modtog dog en et nyhedsbrev den 20.9 som fortalte om deres All Inclusive.
Det samme her P85DK.. Bestilte d. 11 frasagde mig de 14 dages retur ret for at få boksen hurtigere, som de skrev. Men endnu intet er dukket op...
Hej KS
Monterede du selv, eller skal man vente på elektriker. Jeg regner med at selv må sætte CEE kablet i boksen.
Modtog min i torsdags, og opsatte i mandags.
Har oplevet at scheduleret opladning ikke virker på boksen, men efter en kort snak med e.on koblede de op på boksen og ændrede konfigurationen, så den kan lade efter et schedule. Dette skulle blive standard for alle Tesla ejere der får boksen. De kan også låse den op, så man ikke skal bruge ladekortet hver gang.
Perfekt service af e.on
blot for at være nysgerrig DeaconWP, hvilken dato bestilte du din boks ? Har nemlig ikke fået besked om min boks endnu.
gronkjaer:
Jeg bestilte i går. Så skrev kundeservice til mig om, at det kun var en 16 amperes boks, der er gratis, og som jeg må sætte i et 16 amperes stik selv, uden montør. Så da jeg fandt ud af det i dag, skrev jeg tilbage og fortalte, at jeg godt kunne nøjes med en 16 amperes ladning, selvom min X kan tage 24.
Så skrev han tilbage om, at der er 2 til 3 ugers leveringstid. Stor interesse, du ved nok.
Og at de vil konfigurere den med kortfri oplåsning efter ladning, samt mulighed for forskudt ladning.
Det kan de først gøre, når boksen er monteret og online.
griffel:
Det med at du modtager dit ladekort med det samme, vil jo så betyde, at du starter dit abonnement med det samme. Og uden tilbagebetaling af hjemme strømmen, er det så fordelagtigt for dig?
Hvis det er, så skriv til kundeservice og bed om det. Så får du det sikkert med det samme. Det kan måske foreslåes afregnet som Citycharge abonnement i perioden inden du modtager boksen.
De virker super servicemindede ved E.On
Jeg får besked, når boksen sendes fra deres fjernlager.
Jeg har lige fået mail om at min ladeboks er afsendt fra lageret. I mailen står der yderligere :
"Ladeboksen er som udgangspunkt låst, så du skal benytte ladekortet for at aktivere opladningen. Hvis du ønsker at få låst ladeboksen op, eller benytte dig af udskudt/forsinket opladning, skal du blot sende os en mail, når boksen er sat i stikket – så kan vi foretage ændringerne herfra."