Loading...
dk

Beregning af billigste ladeløsning derhjemme | Tesla Forum

DavidS90D
DavidS90D Sep 30 '16

Hvordan kommunikerer eon med selve boksen ?

PLC, GSM, W-LAN, LAN, NFC, IR, BT, SAT...find selv på flere! 

gronkjaer
gronkjaer Sep 30 '16

så er min boks blevet afsendt fra fabrikken idag... bestilte 11 sept. 

RobertJ
RobertJ Sep 30 '16

Min Boks skulle også være gået ud fra fjernlager i dag. Bestilt 14. Sept uden fortrydelse

Hookmaker
Hookmaker Oct 1 '16
Ditto her, boks på vej....;-)
gronkjaer
gronkjaer Oct 2 '16

Det er næsten ligesom en lille julegave, man venter spændt på.. :-)

griffel
griffel Oct 2 '16
Julemanden er også på vej til mig :-D Gad vide om den kommer med PostNord, for så kan der jo gå nogle dage ekstra.... :-/

gronkjaer
gronkjaer Oct 2 '16

haha.. Ja så kan det være at det først bliver til Jul.. :-)

webercarbmann
webercarbmann Oct 3 '16

Så kom der også en boks til os. Vi har dog endnu ikke fået ladekortet selv om der har skrevet at de har sendt det?

Vi har elvarme og jeg har lige kontaktet vores elselskab, Nettopower. Det er en formalitet at få dem til at ændre vores status, så vi ikke længere får rabat for elvarme, men i stedet kan komme på Eon ordningen

Vi kunne få sat en ekstra måler op men det kan ikke rigtig betale sig.   Vh Peter

griffel
griffel Oct 3 '16

Så blev det sørme jul allerede! Min er også kommet - og sat op med det samme :-)

Jeg har heller ikke fået kortet endnu (GLS er åbenbart hurtigere end det Quickbrev (!) som EON har sendt kortet med i fredags).

Jeg snakkede med EON da boksen var sat op og der var strøm på, og de låste den op mens jeg var i telefonen, og jeg lader nu, selvom jeg ikke har fået kortet. Husk at bede om oplåsning OG mulighed for forskudt ladning, det er åbenbart to forskellige ting de skal sætte flueben ved.

Og så har jeg sat et stykke sort tape over de hvide lys, for ellers er der da et værre lysshow i min carport om natten. De pulserer ligesom dem på Teslaen, bare langsommere - og meget stærkere ;-)

Jeg spurgte forresten, om man er nødt til at sætte stikket tilbage i boksen når man ikke lader. Det mente hun ikke var nødvendigt, når den er låst op, og det ser ud til hun har ret. Skal lige prøve det et par gange for at være sikker, for min carport er ikke så bred, og stikket rager temmelig langt ud fra væggen hvis det sidder i boksen i stedet for bare at hænge nedenunder.

Man skulle jo gerne være sikker på den registrerer al strøm ;-)

/Jakob :-)

griffel
griffel Oct 3 '16

@DavidS90D

Der sidder et SIM-kort inde i boksen. Jeg var også lidt nysgerrig ;-)

(Hvis du vil checke, så skal skruerne i bunden af boksen skrues lidt _ind_ og ikke ud! Så kan fronten tages af)

/Jakob :-)

P85DK
P85DK Oct 3 '16

Har modtaget boksen - meeeeen, den er med det lille CEE 3x16a stik, mens jeg har et stort CEE 3x32a stik på væggen. Nævnte specifikt 3x32a ved bestillingen, er der andre som har 3x32a? 

Dem som kunne hjælpe var gået hjem kl. 15

Sider: « 1 2 3