Hej Anette, tillykke med bilen :-)
Og nej selvom det måske lyder til at der er flest i Jylland, er det bestemt ikke tilfældet, jeg vil tro at forholdet et ca. 25/75 i procenter i Sjællands favør. Tag en tor omkring det nordsjællandske og du vil møde rigtig mange af dem :-)
Du skriver under din profil at du har købt en demo-bil, kunne du fortælle lidt mere om det, f.eks. batteristand pris osv?
/Martin
OK. Så bor vi nok bare det forkerte sted...ha-ha. På den anden side kan vi så stadig være lidt 'specielle' når vi kører i Holbæk :)
Er det muligt at komme med næste gang I laver noget sjovt ?
mvh
Anette
Sikken noget. Jeg troede faktisk at hvis en Tesla var involveret i et uheld......så kørte den bare hen over de andre. Nå, spøg til side det er jo ikke sjovt at få sin bil smadret. Håber ikke der kom nogen til skade.
Surt man skal vente så længe på en ny, men når den kommer ved du jo du ikke bliver skuffet :)
I øvrigt godt at høre at Teslaen trods alt også er repræsenteret med mere end vores her i udkants Danmark :D
@FrederikC: Det tror jeg næsten er ligegyldigt hvor man er henne, her i Jylland er det næsten ligegyldigt hvor vi kommer frem i det jyske så bliver der kigget, filmet og stillet sprøgsmål.
/Martin
Odense : mindst 5 for 3 har fået opticoat, og en enkelt været forbi og købe div vaskekit og så er der dig ;)
Tjah jeg burde også tage mig sammen og høre om du har et godt vaskekit der kan fjerne irriterende insekter der ikke forstår konceptet om privat ejendomsret ;)
Opticoat er et ekstra beskyttelseslag til lakken. Teslas lak er ikke verdens bedste så den får nemt små ridser i sig. Derfor er Opticoat blevet meget populært blandt Tesla-ejere da det får lakken til at se ny ud i meget længere tid. Men vi har vores helt egen Opticoat-pusher her på forum (vist nok eneforhandler af produktet i Danmark) så han kan helt sikkert fortælle mere om det ;)
Indtil videre lyder alle der har fået Opticoat på deres bil til at være meget tilfredse. Personligt har jeg valgt at have matsort film på min bil og har derfor indtil videre ikke fået det gjort da film også i sig selv beskytter lakken. Men jeg kan forstå det vist også gør det nemmere at holde bilen ren så derfor overvejer jeg stadig...
Bjarni: Jeg fik insektrens med fra Odense, og kan kun sige at det er seriøst effektivt til at fjerne både insektrester og afdøde fugle.
/Martin