Loading...
dk

Tesla på Kirstinehøj smider mine brugbare dele ud, uden at konferere med mig først ?!? | Tesla Forum

ALC
ALC Oct 5 '16

Vil lige høre andre herinde, hvordan de vil forholde sig til følgende situation:

 

Jeg bestiller et ”next gen” centerconsole til min 85D (Samme som der er i Model X)

 

Det bliver bestilt hjem, og monteret i forbindelse med et service fornyligt.

Da jeg henter bilen, virker det ikke helt som det skal og lågen holder sig ikke åben. Jeg snakker med dem om det og aftaler at snakkes ved næste dag, da det måske skal bruges lidt for at komme i gang.

 

Når de monterer dette, fjerne de det gamle centerconsole med armlæn og carbon dekor + Carbon Yacht floor.

Da jeg kommer hjem ligger ingen af disse dele bag i bilen. Tager så fat i dem, og 3 gange på mail glider de af på den, og svarer på alle andre spørgsmål end dette.

Til sidst ringer jeg for at komme igennem, og der fortæller de mig, at de smider det ud, og det er normal kutyme. Jeg brokker mig af flere omgange, og fortæller jeg synes det er skørt, og de måske skulle spørge først, da jeg måske gerne vil have den ”Tilbage til normal” engang, og det kan jeg ikke med mindre jeg smider plus 10k nu for nye stumper.

De forstår ikke mine argumenter, og siger det gør de hver gang med alle upgrades, og jeg er den eneste der nogensinde har nævnt noget vedr dette.

Nu får jeg så en mail i dag 3 uger efter, at de kan fiske mit brækkede yachtfloor op af containeren – Det går altid i stykker ved afmontering siger det.

 

Er det mig, eller burde de ikke informere om at de smider næsten nye funktionsdygtige afmonterede dele ud, og at yachtfloor som de tager 7000,- for i ekstraudstyr går i stykker ved denne operation ?

 

Ved snart ikke hvad jeg skal stille op…..

 

Nogle gode råd ? 

Hookmaker
Hookmaker Oct 5 '16
Forbandet vrøvl, du skal have din fuldt ud fungerende gamle CC tilbage i brugbar stand. Period.
ALC
ALC Oct 5 '16

Vil jeg også mene, men de skriver dette til mig.......

 

Hej Andreas

 

Efter vi havde talt sammen i telefonen, vendte jeg din henvendelse med både min Manager og Shop Foreman.

 

Da monteringen af Center Console er en opgradering af din bil, er det ikke kutyme at få de gamle dele med tilbage, ligesom det ikke er med så mange andre former for opgraderinger. Ydermere bliver Yacht Flooret beskadiget i forbindelse med montering af Center Consolen. Vores Shop Foreman vil gerne gå ud og fiske det beskadiget Yacht Floor op til dig, hvis du ønsker at afhente dette. Dette er ikke noget Tesla vil erstatte.

Anders
Anders Oct 5 '16

Det kan diskuteres, om du kan få yacht floor udleveret, da denne åbenbart er gået i stykker, men det burde de have oplyst dig om inden. Men den center console du havde var jo i forvejen ekstraudstyr og skal du have udleveret eller have som rabat på din nye. Du kunne jo have solgt din gamle center consol.

Du skal bare holde fast!

ALC
ALC Oct 5 '16

Hej Anders - Måske jeg har formuleret mig forkert - Det var bare det oprindelige åbne centerconsole med armlæn og carbon dekor + yachtfloor de smed ud...... Men stadigvæk forkert vil jeg mene.....

P85DK
P85DK Oct 5 '16
Quote from ALC

Vores Shop Foreman vil gerne gå ud og fiske det beskadiget Yacht Floor op til dig, hvis du ønsker at afhente dette.

Jeg havde nok valgt at formulerer mig på en lidt anden måde i denne situation

jens2
jens2 Oct 6 '16

Tja Hvis du havde bedt autoskadestuen, eller Hinnerup auto, om at montere dem i stedet, havde du nok fået en anden behandling. Har selv brugt begge steder. Dejlige mennesker med fantastisk support.

 

koden
koden Oct 8 '16

Sgu' godt nok en sørgelig organisation de har her i DK.

 

Ikke andet end bøvl med Tesla DK

larsenjan
larsenjan Oct 8 '16
Det er da utroligt meget brok der er herinde.
Jeg har nu altid fået top service fra Tesla DK.
Er der aldrig nogen der har noget positivt at sige?
P85DK
P85DK Oct 8 '16

@koden - der kunne jeg næsten ikke være mere uenig. Jeg synes faktisk de gør et kæmpe stykke arbejde under nogle forudsætninger som ville sætte alle under pres.

Du skal tænke på at organisationen i DK kun er ca. 4 år gammel, at fx Kristinehøj har 4 lifte til at servicere små 2.800 biler som er leveret ab fabrik med diverse fejl som skal udbedres.

Jeg vil sige at DK organisationen er noget nær uforskyldt i omstændighederne og at de gør et stort arbejde for at afhjælpe et hvert problem.

PEL
PEL Oct 8 '16
@larsenjan Jo da - har lige haft en 70D til 40000km eftersyn i Aarhus ( de havde ikke tid til 20000km før jeg var oppe på 35000km ) , det manglende eftersyn får jeg så som 100.000km eftersyn.
Et stk bagagerumsklap smurt, tagbagageholder centreret og edderkop fjernet fra baglygte :-)
"Lones Ellert" har kørt uden bøvl siden 9 december 2015.
En enkelt ting undrer mig lidt , de ville ikke montere mine vinterdæk på fælge købt ved dem. Vinterdækkene er ikke et mærke de fører, men de kunne jo ikke leverer nogen.
Super70
Super70 Oct 8 '16
Jeg har kun positive oplevelser med Tesla, både århus og kastrup er superflinke og hjælpsomme