Loading...
dk

HJÆLP - HAR GLEMT MIT KABEL I KBH - ER I VEJLE | Tesla Forum

JLA
JLA Oct 10 '16

Kære alle på Teslaforum

Jeg har glemt mit ladekabel i København og er i Veje med 20 km tilbage på tanken (er på Munkebjerg Hotel, hvor man kan lade). Er der en venlig sjæl i nærheden, som vil låne sit ladekabel ud. Jeg kan godt selv hente kablet og bringer det retur igen.

Jeg er også i markedet for at købe et ekstra kabel, hvis nogen i nærheden har et til salg.

Med venlig hilsen

En lettere strømpresset Tesla-ejer

ErikBH
ErikBH Oct 10 '16
Citat fra JLA
Jeg har glemt mit ladekabel i København og er i Veje med 20 km tilbage på tanken (er på Munkebjerg Hotel, hvor man kan lade).

hej JLA,

jeg er på den anden side af fjorden, små 10 km fra dig. Jeg har et kabel du kan låne.

Sms 30516777.

vh, Erik

JLA
JLA Oct 10 '16

Hej Erik

Du er en sand ven i nøden :-) 

Jeg fandt dog ud af, at tankstationen på Fredericiavej (5 km. fra hotellet) har en Clever-oplader, hvor der er et fastmonteret kabel. Så jeg har listet med derned og prøver nu mit Clever-kort for første gang.

Tak endnu en gang

ErikBH
ErikBH Oct 10 '16
Citat fra JLA

Jeg fandt dog ud af, at tankstationen på Fredericiavej (5 km. fra hotellet) har en Clever-oplader, hvor der er et fastmonteret kabel. Så jeg har listet med derned og prøver nu mit Clever-kort for første gang.

Tak endnu en gang

ingen årsag :-). Hvis du bare skal have nok til at liste til Middelfart er det jo fint - skal du videre end det og vil have tanken fyldt i løbet af natten, kan du komme over og låne et kabel, tæt ved Vejle Nord afkørslen. Jeg mener de har et 3 faset stik på hotellet.

De burde i øvrigt få sig en destination charger derovre. Det kan du jo foreslå dem i morgen ;-).

vh, Erik