@MOS: Det kommer så an på hvor man bor henne. Jeg bor i Aarhus og næsten alle længere ture er vestpå, så indtil videre er SC netværket nærmest ligegyldig for mig. Ikke at det kommer til at holde mig fra at købe en Model 3.
@MOS: Det kommer så an på hvor man bor henne. Jeg bor i Aarhus og næsten alle længere ture er vestpå, så indtil videre er SC netværket nærmest ligegyldig for mig. Ikke at det kommer til at holde mig fra at købe en Model 3.
ok - fik læst FDMs test i går. Den er da ualmindeligt dårligt skrevet. Det er som om personen der har testet den overhovedet ikke følger med i bilverden.
'I denne nye udgave er der træk på alle fire hjul, og det foregår ved hjælp af en elmotor ved forhjulene og en elmotor ved baghjulene' - ja, det er så TO år efter lanceringen af D-modellerne at FDM kommer med denne nyhed.
Om autopilot skriver de at det er markeds bedste, men de fraråder på det kraftigste at man slipper rattet, da den pludselig er på vej ud over sidelinjerne eller ikke kan se det komplicerede vejforløb, på motorvej fungerer det dog meget godt - ja, det er jo så fordi det er det som det er lavet til p.t.
Men toppen er dog deres beskrivelse af navigationen som de beskriver som fremragende - ja, fremragende!
Og så synes FDM det er synd at denne luksusbil er for dyr for almindelige mennesker - ja, det gælder jo ligesom alle biler i det segment, men skarpt set
FDM = Forenede Danske Motorejere - Biler uden en "rigtig" motor men som i stedet drives frem ved elektrisk induktion kan de slet ikke forstå.
FDM er et klasseksempel på en uddøende race af aldrende fortidsøgler. RIP.
ja.. nogen er til bilmagasinet og lign. og nogen er til Motor.
Ved godt at motor er lidt gammeldags... men
I skal tænke på at I har kørt i bilen i månedsvis.
De har kørt i den en gang.
Jeg synes også NAVI var fint engang, indtil jeg oplevede alle fejl.
Min "autopilot" kan heller ikke altid finde ud af vejen ind ved folehaven hvor vejarb. gør at den svinger.
Så i det tilfælde har de jo ret.
Med den nye udgave tror jeg ikke de mener at 4x4 ikke har været der før.
Men ja det kunne stå bedre det hele.
men dog synes jeg de er meget positive og ud fra deres forudsætninger med en dags brug, synes jeg de skriver det fint nok.
PS. Er ikke fdm medlem.