Jeg har lige haft min Tesla til noget garanti reparation og vil bare dele den gode oplevelse - det har jo ellers tidligere været helt umuligt hos dem.
Jeg har ringet af flere gange og telefonen blev taget med det samme og jeg fik god og kvalificeret hjælp.
En aftale blev booket indenfor 1 mdr (stadig lidt langt tid, men bedre end tidligere - og ok når det ikke var kritiske ting).
På dagen var de forberedte på at jeg kom og hvad der skulle laves og "opgaven" blev overdraget til en tekniker som tog en tur med mig og en kollega. På turen gennemgik vi hele listen.
Fik en lånebil uden at skulle udfylde meget papir eller vente og blev lovet at de kontaktede mig om eftermiddage - som de gjorde. Den var først parat dagen efter og jeg fik et status kald dagen efter også.
Ved afhentningen gennemgik de alting der var lavet og bilen var iorden, vask og rengjort.
Så alt gik som forventet og fik orden alting uden beregning eller diskussion.
Dejligt at det er blevet bedre. Jeg husker nogle artikler fra i sommers hvor nogle journalister brugte de lange ventetider osv. som en bevis på at Tesla ville lukke, fordi de ikke kunne håndtere kunder som de gamle bilfabrikanter.