Loading...
dk

Lev. Af model s slutning af Aug. | Tesla Forum

TBElvogn
TBElvogn Jul 24 '14
Til jer der lige har fået lev. Jeres nye model S.
Ang. Eftermontage af bundskjold, lydisolering af klimakompressor, mislyd fra soltag.
Ovenstående ting er der nogle der har fået lavet efter de har fået lev. bilen.... Skal man regne med de ting er udbedret på en ny bil lev. i slutning af Aug 2014????
Hvad er jeres erfaring ??
Hookmaker
Hookmaker Jul 24 '14
Du kan rolig regne med at Tesla hele tiden forbedrer. Batteriskjoldet mener jeg er optional hvis du vil have det på. De 2 andre ting er ikke generelle, dem der har problemer med noget efter levering får det som regel fixet. Jeg har feks. ikke problemer med nogen af delene..;-)
kajakaj
kajakaj Jul 24 '14

4½ måned siden levering - ingen problemer. Går bare fantastisk.

Mark
Mark Jul 24 '14

@TBElvogn

Jeg har fundet følgende på batteri skjoldet.

Nonetheless, we felt it was important to bring this risk down to virtually zero to give Model S owners complete peace of mind. Starting with vehicle bodies manufactured as of March 6, all cars have been outfitted with a triple underbody shield. Tesla service will also retrofit the shields, free of charge, to existing cars upon request or as part of a normally scheduled service. kilde: http://www.teslamotors.com/...ector-plates-model-s   /Mark
TBElvogn
TBElvogn Jul 26 '14
Tak for jeres svar. Så kan jeg sove roligt igen.....selvom det er lidt træls at skulle sove ca 30 gange mere inden bilen leveres ;-)
Kiefer
Kiefer Jul 27 '14

Herregud 30 dage, min hustru skal sove 365+ gange inden hendes leveres ;-)

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jul 27 '14