Kan næsten ikke være mere enig, bortset fra Porsche delen :-)
Var i fredags ude at prøvekøre i Århus, selvfølgelig havde de taget en P85+ med, og med næsten alt i udstyr bortset fra soltaget, som rent faktisk er noget jeg har bestilt på den S85 jeg skal have.
Indefra er der næsten lige så meget, eller rettere lidt støj som i min nuværende Mercedes, set ude fra er det selvfølgelig noget helt andet :-)
Det var dog lidt noget andet når jeg trådste på speederen, her kunne jeg godt mærke forskellen på de 400hk og de 272hk jeg normalt tøffer rundt med!
Vil dog tro at når jeg går fra 120-130 til 150 går det nogenlunde lige hurtigt i min Tesla kontra min nuværende.
Snakkede med et ældre ægtepar som også endte med at klikke på bestil knappen efter at være blevet enige internt omkring farven :-)
Der snakkede vi lidt om plastikbagsiden af lædersæderne, hvor der var delte meninger om det var godt eller skidt, alt efter om man havde små børn eller ej, og med vores på 1.5 og 3.5 er der ingen tvivl...
Fik set 3. sæderække også, her kunne det egentlig have været rart med en smudsdækken til at sætte ud over bilen til når de små skal træde/klatre op i bilen, jeg kan snildt se at kofanger vil blive slemt ridset efter ganske kort tid, ser dog ud til at det er muligt at klistre noget velcro på indersiden og så få lavet en dækken til lige hurtigt at kaste ud over når de små skal op i bilen.
Min hustru havde så ikke meget positivt at sige om nakkestøtterne, som hun mener er nærmest ikke eksiterende, specielt på bagsædet, hun er så også omkring 1.85 i højden hvor mine 1.75 vist er den højde bilen er bygget til. Selv med soltag (de havde også den blå med i Århus de vist normalt bruger til prøveture i KBH) støder man med den højde (1.85) ind i taget. Men vi blev så også enige om at hverken min hustru eller jeg skal sidde på bagsædet :-)
Vi havde stor sympati med den ene Tesla medarbejder der var med i fredags i Århus, højde = 2.07
Prøveturen gjorde selvfølgelig ikke ventetiden til april kortere...
/Martin