Jeg synes Tesla har fået så meget hug for dårlig service gennem det sidste år. Personlig synes jeg servicen har været ok. Jeg har dog heller ikke haft problemer med min bil. Men da min kollega fortalte mig nedenstående historie, synes jeg simpelthen den skulle deles..
Forleden morgen kom han ud til sin Tesla, som kun et par dage tidligere havde været til håndvask inden i byen. En fugl havde af en eller anden grund set sig ond på den, så den endte med at se sådan her ud.

Jævnt irriteret måtte han køre af sted i bilen, og så få det fixet senere.
Senere samme dag var han ude for at få lidt strøm på superchargeren, da en medarbejder kommer ud og snakker med ham. Han fortæller at de fugleklatter er rigtig skidt for lakken. Min kollega lufter ideen om at køre på tanken og lige ordne det med en børste eller evt. en rudeskraber. Det måtte han under ingen omstændigheder gøre siger medarbejderen.
Men han fik besked på lige at trille hen foran porten til værkstedet. Og 2 min senere står medarbejderen og er i gang med højtryks spuleren.
Den får både en gang med skum og en gang uden, så sporene efter fuglen er helt væk. Min kollega siger mange tak og triller ud, for at lade videre.
Mens han holder og lader kommer de så ud igen og lige giver den en hurtig overtørring med en fiberklud, så den står helt flot igen.
Det må man sige er god service. Jeg håber de er lige så gode ved min når den skal der ud på fredag til lidt små fixes :-)
/Peter Toftager