Loading...
dk

Glæd jer til nyeste AP Update - NOT ! | Tesla Forum

DerHansi
DerHansi Jan 27 '17

Hmmm, bliver gladere og gladere for min oldschool Tesla, uden den slags overvågning. Kan så nok ikke helt forstå harmen vedr. AP. Som der er blevet sagt; selvfølgelig laver Tesla et AP system som tvinger til at overholde færdselsloven. Hvad f.... havde I tænkt jer ?? - og trust me, det bliver værre endnu, fremadrettet

SuneH
SuneH Jan 27 '17

Ha ha, måske bliver det, at den IKKE har AP til et selvstændigt salgsargument, som presser brugtprisen op: "Dette er modellen UDEN den restriktive autopilot - her kan du SELV styre og endda også køre for hurtigt!"

HS
HS Feb 10 '17
Hej alle. Jeg har i min Model S fra nov.2015 med autopilot, i 15 min. Prøvet at autopiloten selv regulerede farten i hht. Skiltningen. Det var et skykke vej med 100 km. General grænse og så med mange hastighedsnedsættelser til hhv. 50 og 70 km. Fartpiloten stod på de 100 km. Og autostyringen var slåede til. Lige når skiltningen med 70 og 50 km. Kom kom der meddelse i instrument panelet at farten ville blive reduceret pga. Begrænsning og så blev hastigheden automatisk bedsat først til 70 og så med ny meddelse til 50. Når fartgrænsen igen var 100 blev hastigheden automatisk øget til de 100 km/t. Jeg rørte intet og dette skete 3 gange. Det var totalt fedt at jeg ikke behøvede at holde øje med skiltene eller gøre noget selv for at tilpasse hastigheden. Jeg har dog desværre ikke fået bilen til at gøre det samme igen og normalt skal man jo selv hive i fastpilot armen for at aktivere en hastigheds ændring. Er der nogen der har prøvet det samme og evt. Ved om man selv kan gøre noget for at aktivere dette? Mh. Henrik
HS
HS Feb 11 '17
Nej informationen kom via gps'en, bilen var nede i hastighed når zonen startede. Totalt fedr og super nem kørsel.
burns
burns Feb 25 '17

Jeg har af samme grund unladt at lægge nye firmware opdateringer ind. Jeg må leve med de problemer der er mod at jeg har mere frihed. Om Tesla gennemtvinger opdateringen, ved jeg ikke. Men jeg bliver sur hvis de gør.

Sider: « 1 2