Loading...
dk

Tesla roadster dækspark | Tesla Forum

LBlaa
LBlaa Dec 30 '16

Jeg vil høre om der er nogle roadster ejere som vil have tid til at mødes og snakke om deres bil en eftermiddag her i januar. Årsagen er, at jeg gerne vil hente en bil hjem fra Holland, men har lidt tanker omkring købet som ville være rart at vende med en nuværende ejer. Bemærk, at jeg ikke forventer nogen køretur, da vejret indbyder ikke ligefrem til det. Jeg vil dog sætte pris på at kunne se bilen og få bedre føling med den inden jeg rejser til Holland (ingen dækspark). 

Kender du en roadster ejer, som måske ville have tid, så skriv gerne kontaktinformation over en privat besked.

Jeg befinder mig i København, men kører gerne langt for en sådan aftale.

KimT
KimT Dec 30 '16

Jeg ved at Jeppe fra Hinnerup auto både har en Model S og en roadster. Så af ham burde du kunne få dybdegående teknisk info

TSLA
TSLA Dec 30 '16

@LBlaa: Jeg har en Roadster og bor i Nordsjælland. Du må godt sparke til dækkene og får en snak, måske i week-enden 7-8 Januar? Send mig en PM, hvis det har interesse.

PS. Kører selv i den sommer og vinter, så en tur kunne også lade sig gøre.

LBlaa
LBlaa Dec 30 '16

@Kimt - Tak for hintet!

@TSLA - Har skrevet dig en besked.

Niels
Niels Jan 1 '17
lånte for 2 år sidn en roadster...hver sin smag, men jeg var vældig glad for at komme retur i min daværende 2013 model s p85.
ved godt det er 2 helt forskellige køretøjer, som man ikke bør sammenligne.
som jeg oplevede den, var den sløv (i forhold til en p85/p85d), skod interiør knapper/plastik (f.eks. blinker arm ligner noget fra en fiat panda eller lada) lige så sidespejle m.m. skod lcd display og uden servo, esp og andet som gør en bil lækker at køre i og slet ikke i nærhedden af model s køre oplevelse som har helt andre muskler at spille med.

respektere naturligvis dit valg og stod der en billig en, ville jeg heller ikke afvise at jeg kunne finde på at købe den - primært som et samler objekt...(av nu får jeg hug af et par roadster ejere....)

se evt.
http://bil.guide.dk/...sla_Roadster_7215737
PeterE
PeterE Jan 2 '17

Der er en ny roadster på vej: 

'Get excited, electric car fans – the Tesla Roadster is coming back. Elon Musk just announced plans to bring the zero emissions sports car back from the electric vehicle graveyard where it was buried at the end of 2012 after selling nearly 2,500 units during its brief four-year life. When a Twitter user asked if there will be a new Roadster, Musk replied that a new version is “some years away, but yes.”'

Kilde: http://inhabitat.com/elon-musk-just-confirmed-plans-for-a-new-tesla-roadster/

JeppeB_HinnerupAuto

Hej LBlaa.

Jeg har en Roadster 2.5 Sport, den er ved at blive gjort færdig til vinteropbevaring. Du er velkommen til at komme og kigge og stille spørgsmål. De er begyndt at salte på vejene så den kommer først ud at køre til foråret. Der kommer en køber og kigger på den i nærmeste fremtid så jeg kan ikke garantere at jeg har den længe endnu. Jeg har haft den i 3 år og har faktisk været rigtig glad for den, har også en Model S P90D og er det kun mig der skal ud at køre tager jeg 9 ud af 10 gange Roadsteren. Det er 2 meget forskellige biler og kan på ingen måde sammenlignes. At den nu er til salg er udelukkende fordi den ikke bliver brugt, vi har kørt 20.000 på 3 år og det sidste år har den stort set stået stille da de fleste køreturer indebærer kone og 2 børn :-)

LBlaa
LBlaa Jan 5 '17

Hej Jeppe,

Har lavet en aftale med TSLA, men mange tak for tilbuddet!

Citat fra JeppeB_HinnerupAuto

Hej LBlaa.

Jeg har en Roadster 2.5 Sport, den er ved at blive gjort færdig til vinteropbevaring. Du er velkommen til at komme og kigge og stille spørgsmål. De er begyndt at salte på vejene så den kommer først ud at køre til foråret. Der kommer en køber og kigger på den i nærmeste fremtid så jeg kan ikke garantere at jeg har den længe endnu. Jeg har haft den i 3 år og har faktisk været rigtig glad for den, har også en Model S P90D og er det kun mig der skal ud at køre tager jeg 9 ud af 10 gange Roadsteren. Det er 2 meget forskellige biler og kan på ingen måde sammenlignes. At den nu er til salg er udelukkende fordi den ikke bliver brugt, vi har kørt 20.000 på 3 år og det sidste år har den stort set stået stille da de fleste køreturer indebærer kone og 2 børn :-)