Loading...
dk

S: Kabinet til "Tesla Super Charger Light" | Tesla Forum

cvitting
cvitting Aug 3 '14

Da jeg besluttede at bygge min egen "Tesla Super Charger Light" besluttede jeg at lave 2 sæt, så jeg kunne få prisen ned på min egen, men forhåbentlig også glæde en Tesla entusiast med en tilsvarende.

Derfor sælger jeg nu "serienr. 002".

Pris kr. 2.800,00 (kostpris)

Jeg sælger dette hjemmebyggede kabinetsæt som privatperson, altså uden garanti.

Kabinettet omfatter:

Kabinet i aluminium med bukkede kanter, lakeret hvid RAL 9010 samt monteret med originalt TESLA logo i rød folie. Indvendigt svøb i aluminium monteret med 3M RAL 9006 sølvfolie.

Aftagelig top i aluminium med bukkede kanter, lakeret hvid RAL 9010

2 stk. lodrette vinkelskinner i ubehandlet aluminium til vægmontering af kabinettet

Færdigt mål i monteret tilstand B: 710 x H: 1612 x D: 160 mm

Kan afhentes i 7300 Jelling, eller jeg kan medbringe og levere det u/b på en af mine københavnerture.

Fotoet viser min egen installation med helt identisk kabinet (incl. ladekabel og stik, som ikke er en del af salget/prisen)

/Claus

Skaarup
Skaarup Aug 3 '14
Soooooolgt!
cvitting
cvitting Aug 3 '14

Ha ha - der var du hurtig.

Jeg tænker, at jeg blot kigger forbi Holbæk på næstkommende københavnertur. Hvis du sender mig en PM med dit mobilnummer, skal jeg nok melde mig forud for næste tur.

OK?

/Claus

muller
muller Aug 3 '14

Hej Claus,

hvornår går produktionen af 003 igang? Jeg kunne godt være interesseret i nr 007!

Bjarni
Bjarni Aug 4 '14

Jeg aftager gerne nr. 003, hvis vi er så heldige, at der skulle blive bygget flere ;-)

cvitting
cvitting Aug 4 '14

Det nærmer sig en lille ekstraproduktion. Jeg har tegninger og alt fra tidligere, så hvis der bliver 5 stk., vil jeg gerne gå i gang igen... Lad os se, hvor mange vi kan samle sammen ...

Bianco
Bianco Aug 5 '14

Jeg kunne også være interesseret...

Kiefer
Kiefer Aug 5 '14

På billederne hænge rden på væggen, er den lavet så den er ens på begge sider, eller er den åben på den ene side, min tanke er om den måske kan tåle at stå udendørs som en selvstændig enhed?

/Martin

cvitting
cvitting Aug 5 '14

@Kiefer. Den er åben på bagsiden. Hvis den skulle laves som en rigtig Tesla Super Charger, skulle der laves en ekstra bagside, en anden top men vigtigst af alt et bærende skelet (pylon) så den ikke vælter i dårligt vejr... Det vil være muligt, men nok gøre den over dobbelt så dyr...

/Claus

cvitting
cvitting Aug 9 '14

Hvis Bianco, Bjarni og muller vil have en, afventer jeg lige nr. 4, hvorefter jeg går i gang med at lave 5 stk.. Den sidste stiller jeg så ved færgen i Hirtshals med et "Til Salg" skilt om halsen, så er der vel en normand, der forbarmer sig, og slæber den med hjem...

Nej spøg til side, jeg vil gerne lige høre sikkert "ja" fra Bianco, Bjarni og muller (og gerne én mere), så går jeg i gang ...

@Kiefer, du har ikke kommenteret mit svar ang. fristående version, så det tolker jeg er fordi den går hen og bliver noget dyrere, end den oprindelige, ikke sandt? - bare lige for at vide, om du/den evt. kunne være nummer 4 og dermed startskud...

/Claus

PeterJ
PeterJ Aug 9 '14

Hermed kunde nummer 5... til Holte. Den skal stå som min offentlige ladestander nummer 2. Send mig betalingsinfo etc.

Bianco
Bianco Aug 9 '14
Ja, afventer bare betalingsinfo :-)
cvitting
cvitting Aug 9 '14

@PeterJ og Bianco. Betaling ornder vi bare, når de er færdige. Jeg vil blot gerne vide, at de er afsat før jeg laver dem. Jeg går i gang, giver besked når de er klare. Der går nok 2-3 uger (det er jo rent fritidshygge). Peter J, dig kan jeg fint tage med til, idet jeg hver eller hver anden uge er i København. Bianco, det samme tilbud skal naturligvis gælde dig, hvis du ellers ikke bor på Falster eller Bornholm :-)...

Jeg sætter i gang, og I hører nærmere :-)

/Claus

muller
muller Aug 9 '14
Hep! Bekræfter bestilling :-) Hvis det er muligt meget gerne leveret i Birkerød ved passende lejlighed
cvitting
cvitting Aug 9 '14

@muller: Tak for hurtigt "hep!". Det er en aftale - jeg giver lyd, inden jeg kigger forbi.

Bianco
Bianco Aug 9 '14
Bor i Greve og arb. i København, så vi skal nok finde ud af at stikke hovederne sammen.
cvitting
cvitting Aug 9 '14

@Bianco. Også helt fint - begge steder er fino. Det vil nok være smartest, at jeg blot kommer forbi Greve, så den ikke skal omlæsses eller ind i en fin Tesla ... Jeg giver også lyd til dig, inden jeg kigger forbi.

Bjarni
Bjarni Aug 9 '14

Jeg bekræfter hermed min bestilling :-)

cvitting
cvitting Aug 9 '14

@Bjarni. Også tak til dig - jeg giver også lyd til dig, når jeg er ved at være klar :-)

cvitting
cvitting Sep 25 '14

@Bjarne, @Bianco,@muller. Så er kabinetterne ved at være færdige. Hvis I hver og især sender en PM med adresse og mobilnummer, skal jeg kontakte jer, når jeg har næste tur til København...

/Claus

Sider: 1 2 »