Loading...
dk

Spoiler og sideskørter | Tesla Forum

Genild
Genild Feb 25 '15
Nu er smag og behag jo gudskelov ganske forskellig - men det du der er faldet for Frederik, får godt nok kareten til at se sur ud. Det vil da være træls at skulle ud til sådan en gnaven bil hver morgen.
FrederikC
FrederikC Feb 26 '15

Nu er det jo også en Porsche æder, så den må godt se lidt sur ud :o)

Desværre koster den sure mund 5500 USD.

Genild
Genild Feb 26 '15

Puhhh - til den pris behøver bilen skisme ikke se sur ud hjemme hos os, det vil den bedre halvdel klare til UG :-)

Lars - pludselig voldsomt glad for sin glade R2-D2

Jesperbang
Jesperbang Feb 26 '15
Jeg har ikke valgt den "sure" front, for syntes ikke den er pæn, det jeg har valgt er den lidt alm. front, samt side og bag spoiler. Skal nok smide billede på når det er monteret, samt Sebastian også gerne vil se den når det er sat på. Men bliver godt med ny P85D snart ;)
Claus8930
Claus8930 Feb 26 '15

@JesperBang

Hvad hedder det firma?

Claus8930
Claus8930 Feb 26 '15

@JesperBang

Hvad hedder det firma?

Jesperbang
Jesperbang Feb 26 '15
Jeg har købt mit direkte igennem unpluggedperformence i US. Det er min mekaniker som har taget det hjem, da han har import nr.
Jesperbang
Jesperbang Sep 9 '15
Vil lige hører om der er nogen herinde som har bestilt unplugged performance skørter set og har fået det?
For jeg bestilte og betalte mit tilbage i januar, og stadig ikke modtaget noget, men få stadig mail om den ene og det andet i vejen, og at det er lige ved at være klar.
DeaconWP
DeaconWP Sep 9 '15

Jeg spørger lige nu på amerikanske  forum om de kender til firmaets troværdighed.

Jesperbang
Jesperbang Sep 10 '15
deacon. Er spænd på hvad de svare, lad mig lige høre når du ved noget
Jesperbang
Jesperbang Jan 4 '16

Så er mit Unplugged performance skørter sæt langt om længe kommet til min adr. det har så også taget næste 1år på nær 3 uger, fra jeg betalt til det er landet. Bliver spændende at få det på I fremtiden. Andre herinde som har det på, eller vil jeg være den første som har det på her I DK?

KS
KS Jan 4 '16

@Jesper: Du er den første;

Har du brug for hjælp til at montere, så kontakt Emil hos Autoskadestuen, de har pillet mine af, malet nye og monteret disse. Det er en 5-6 timers arbejde..

RD_85D_15
RD_85D_15 Jan 5 '16

@Jesper: ser meget frem til at se din bil efterfølgende, ser godt ud hos producenten

JL
JL Jan 6 '16

Er også spændt på at se det monteret - kan godt lide deres forlygter :-)

http:///...d-Performance-Thread

gronkjaer
gronkjaer Jan 6 '16

Det ser godt nok cool ud... Tillykke med kittet..

lysmanden
lysmanden Jan 6 '16

stort tilykke Jesper

husk billeder :-)

Jesperbang
Jesperbang Apr 1 '16

Til jer alle.

Har nu fået sat mit unplugged performance skørtersæt på min bil, men har ikke nået at fået taget billeder endnu, (kommer senere) Men jeg har lånt bilen ud til Kurt fra Auto Hjørnet I Køge, da han gerne vil have den som udstilling I forbindelse med byggetræf I morgen Lørdag den. 2/4-16. Så vil I se den IRL, så kan I bare slå vejen forbi de næste 14 dage, hvor jeg ikke skal bruge bilen.

God weekend.

henrik_dk
henrik_dk Apr 1 '16
Glæder mig til billederne :-).

Har selv overvejet samme skørtesæt samt BBS fælgene fra Unplugged Performance.
Jesperbang
Jesperbang Apr 2 '16
Jeg syntes det ser godt ud til bilen, og de gange jeg har været på div Ladestationer, er der også kommet en del blikke.
Men det er jo en smagssag om man kan lide det, har kun fået positivt tilbage melding.
Anja74
Anja74 Apr 2 '16
BILLEDER :-)
Sider: « 1 2 3 4 »