Loading...
dk

FDM undersøgelse | Tesla Forum

Dieselosaurus
Dieselosaurus Jan 4 '17

FDM er i gang med en undersøgelse af bilejeres tilfredshed.

Hvad enten du er begejstret eller bitter Tesla-ejer, så er den en god lejlighed til at dele det.

Måske kan en talstærk repræsentation af Tesla-ejere endda få FDM til at indse at elbilejere også er en slags bilejere... Ja, ok det var meget naïvt :-)

http://www.fdm.dk/nyheder/koerer-du-rundt-aarets-bilmaerke

NB! Nogen har helt klart tænkt des længere undersøgelsen er, des bedre... :-P

MT
MT Jan 4 '17

Så er undersøgelsen gennemført. Hold da op - selv med hurtige klik, tager det mindst 30 min. at besvare spørgeskemaet. Bortset fra det er jeg het enig i, at så mange Tesla-ejere som muligt bør deltage, så FDM oplever os som interesserede og engagerede (uanset om vi er begejstrede eller ej)

jensk2
jensk2 Jan 4 '17

Undersøgelse gennemført Var svært at forklare hvad man har fået udført på Ikke Autoriseret værksted, når man netop har svaret benægtende til at bilen overhovedet har været på værksted, men ellers blot en lidt lang undersøgelse:-)

HJJ
HJJ Jan 4 '17
Også udfyldt i formiddags.
koden
koden Jan 5 '17

Jeg har udført den i årevis. Men for nogle år siden gad jeg ikke mere.

Tror ikke på den kan give et rigtigt billede ud fra de spørgsmål der stilles.

Desuden tager det for lang tid.

Den har ikke ændret sig i årevis og trænger til en revision.

Forummets indlæg er redigeret af koden Jan 5 '17
HJJ
HJJ Jan 5 '17
Har været medlem siden 1998.
Husker ikke hvornår den startede, men en sammenlignelig måling skal vel ikke ændres udover at tilføre nye biler som f.eks Tesla.
Kiefer
Kiefer Jan 5 '17

Også udfyldt herfra, dog tog det ikke meget mere end ca. 15 minutter, hvis man ikke udfylder kommentarer som sikkert ikke bliver læst af andre end af en selv går det lidt hurtigere.

/Martin

Klaus_
Klaus_ Jan 5 '17

Udfyldte i aftes. Tog et godt stykke tid (15+ minutter). 

koden
koden Jan 5 '17
Citat fra HJJ Har været medlem siden 1998.
Husker ikke hvornår den startede, men en sammenlignelig måling skal vel ikke ændres udover at tilføre nye biler som f.eks Tesla.
------------------------------------

Den er sikker ok. Gad bare ikke mere efter at have gjort det i 7 år.
Den blev lidt for lang og der var for mange mærklige spørgsmål der ikke burde være der.

Forummets indlæg er redigeret af koden Jan 5 '17
Dieselosaurus
Dieselosaurus Jan 5 '17

Velkommen i klubben - det er næsten en præstation på niveau med en halv ironman at komme i gennem den :-) Kunne godt tænke mig at kende tallet for hvor mange, der dropper at færdiggøre undersøgelsen undervejs.

Spørgeskemamarathon kan da ikke være den bedste måde at lære noget om folks forbrug og holdninger...?

Thor
Thor Jan 5 '17

Jeg har lavet et par hele og halve ironmans.. Jeg droppede sgu det spørgeskema. :P

jensk2
jensk2 Jan 5 '17

Interessant svar frekvens! Kun tålmodige og ikke for travle brugere fuldfører undersøgelsen. Gad vide om det påvirker resultaterne:-):-)

Bluecoffee
Bluecoffee Jan 9 '17

Jeg udfyldte skemaet sidste år - kun for at erfare, at FDM ikke bruger resultaterne for lidt for "nye" biler som Tesla til noget som helst. Spildt ulejlighed, så jeg springer over i år.

Forummets indlæg er redigeret af Bluecoffee Jan 9 '17