Loading...
dk

Langt lys | Tesla Forum

Shh
Shh Jan 8 '17
Min model s blænder ikke automatisk ned når der kommer modkørende .... er der noget jeg er kommet til at slå fra.....???
Kiefer
Kiefer Jan 8 '17

Der skal være et lille A i det blå felt, hvis der ikke er det, har du slået det fra.

/Martin

HJJ
HJJ Jan 8 '17
Eller kamera/sensor er beskidt/dækket af sn eller is.
Var tilfælde for mig.
nicom
nicom Jan 8 '17

Som Kiefer eller hjj skriver .. eller

 

Ikke alle biler er udstyret med automatisk nedblænding men som du skriver det virker det som om at din bil har det.

Eller en form for defekt

Shh
Shh Jan 8 '17
Hvor kan man komme til at slå det fra/til... ? Hvor sidder sensoren...?....
Hvor er det fedt med det her forum til at spare en for tid.... thanks guys....
MOS
MOS Jan 8 '17

Hvis du trykker på Controls nederst t.v. på den store skærm, så kan du styre lys m.m. via funktionerne på den nederste del af skærmen. Ude til højre er der en knap, der hedder Auto high beam. Hvis du aktiverer den, så knappen bliver blå, skulle det lille langt-lys-ikon i instrumentbrættet gerne vise et lille A (forudsat at langt-lys-stilken er aktiveret/skubbet frem).

Jeg mener, sensoren sidder på forsiden af bakspejlet. Du kan se den udefra. Kameraet sidder lige over bakspejlet og er også synligt udefra. Prøv evt. at rengøre ruden øverst i midten, hvis det andet ikke virker.

DeaconWP
DeaconWP Jan 8 '17

Shh. Har du købt og betalt for autopilotens komfort funktioner?

For ellers har du ikke automatisk nedblænding.

Shh
Shh Jan 8 '17
Det har virket tidligere så det skulle ikke være det der er problemet.... kigger lige på min indstilling mht. Auto High Bean i morgen....