Loading...
dk

Ladeoption ved Vallåsen? | Tesla Forum

jensk2
jensk2 Jan 11 '17

Hej,

Knægtens klassetrin vil gerne en tur til Vallåsen for at stå på ski og man søger forældre til kørsel. Jeg vil gerne bidrage med 'grøn' kørsel, men kan ikke helt garantere at vi kommer hjem igen, hvis det bliver hård vinter. Jeg har Googlet efter info om lademuligheder ved Vallåsen, men finder kun tvivlsomme hits længere væk.

Jeg kender parkeringen nogenlunde med:

Koordinater

N 56.38560
 E 013.10929

eller Yllevad 154, 31298 Våxtorp, SWE

Kender I gode SE databaser over opladningsoptioner?

mvh

jens

 

SuneH
SuneH Jan 11 '17
Ifølge Plugshare er der flere muligheder bl.a. i Laholm og Ängelholm. Men ellers tror jeg godt du kan nå frem og tilbage fra Køge SuC hvis det skulle være. Man kan også toppe op i Helsingborg hvis man kan se, at man ikke kan nå helt tilbage til Køge.
HJJ
HJJ Jan 11 '17
Over broen lade Løddekøpinge begge veje.
Mange butikker mange spisesteder bl.a. Pølsevognen m.m.
Altid god plads ved lader
HJJ
HJJ Jan 11 '17
100 km. hver vej
SuneH
SuneH Jan 12 '17

Ifølge Uppladdning.nu er der rent faktisk opladning ved selve skianlægget. Der er et billede af en Leaf, som lader via rødt CEE16 stik. Jeg har dog ikke selv prøvet det.

http:///...55-bfd0-db6a883fca12

HJJ
HJJ Jan 12 '17

På  www.lemnet.org kan du finde en del gratis.

 

jensk2
jensk2 Jan 14 '17
Citat fra HJJ 100 km. hver vej
 

Kommer lidt an på hvor man kommer fra? Fra min lader er der 172/134 km over bro/færge Fra Køge Supercharger er der 192/154 km over bro/færge. Færgeturen kan jeg klare om sommeren, men ikke i kold og våd vinter. Og drengene i El-bilen, køber ikke konceptet, hvis de kommer timer senere hjem end ICE bil drengene pga opladning på vejen hjem:-(

 

 

jensk2
jensk2 Jan 14 '17
Citat fra HJJ

På  www.lemnet.org kan du finde en del gratis.

 

Fint site, var ikke klar over at der var så mange gratis steder i DK! 

Forummets indlæg er redigeret af jensk2 Jan 14 '17