Den er lige blevet monteret.
Ud fra manualen tror jeg da såmænd sagtens det kan klassificeres som et DIY projekt, manualen fra COzero burde jo bare skulle følges slavisk. Kunne forestille mig at det som mange bøvler mest med et beklædningen til bagklappen.
Men resultatet blev som ønsket - den virker som den org.: Den kan åbnes og lukkes fra skærmen, key FOB, og knappen i bagklappen (både den udvendige og den nye indvendige), samt hvis man lige trykker/hiver lidt ned i klappen, lukker den også.
Her er der måske et issue. Hvis man læser den tråd jeg linker til i #1 så er der nogen der skriver at klappen ikke altid kan holde. Det er så åbenbart folk der har monteret spoiler. De har fået ny boks af producenten med ny FW. Jeg har dog ikke set nogle problemer endnu. Men hvis der er folk der har isoleret bagklappen (så den er blevet tungere) skulle man måske lige overveje.
Så vidt jeg forstod på Jeppe fra Hinnerup auto kommer han ikke til at tilbyde en komplet pakke da han skulle bestille min. 50stk ! Så om han vil tilbyde at installerede det for en hvis man selv kommer med et sæt, kan man jo selv vende med ham. Nu har han set sættet, og kan derfor bedre vurderet det.
PS jeg skal lige have sammenlignet engang, men bilder mig ind at bagklappen ikke kan gå helt så langt op som før
PSS der er folk der skriver de synes bagklappen lukker for hårdt i. Det gør min helt bestemt ikke.