Endelig (som der også står i artiklen).
Synes ikke jeg kan se det, så vi kan vel forvente en opdatering inden for de næste uger.
Og lige til dem der generelt klager over navigationen. Jeg synes egentlig den er helt fin (jeg har også kun været med siden December 2015). Men igår kørte jeg rundt i Aarhus, hvor den først villle have mig til at køre en omvej, istedet for at køre lige over i et krydst). Og efterfølgende ville have mig til at køre til venstre (men vejen var ensrettet i modsatte retning, så jeg lod være). Det var selvfølgelig ikke så fedt, men ellers synes jeg, at jeg har haft forbløffende lidt problemer med den (bare til information).
Jeg har det allerede i min. Tror ikke det kræver en egentlig opdatering af softwaren, men forudsætter sikkert man er på en bestemt release. Man rører bare en en vilkårlig SuC på oversigtskortet hvorefter informationen vises i form af en bjælke med et antal blokke - een for hver plads - hvor de røde indikerer der er optaget. Det vises på samme tid for alle SuCere på kortet.
Man kan også få det i tekstform på "fact sheet" den enkelte SuC.
Rolig nu, der gik jo 10 måneder fra det blev annonceret til at ville komme, til at det kom, nu skal der så bare lige gå yderligere en 5- 6 måneder inden det kommer til at virke efter hensigten...
Tesla tid kære venner, husk det :-)
/Martin