Loading...
dk

Premium Sound anlæg...består af hvad? | Tesla Forum

koden
koden Feb 12 '17
Fik det store anlæg med. Det spiller da godt.
Har dog hørt bedre i andre biler.

Men prøvede lige at justere lyden om bag så forreste del ikke blev brugt.

Det var godt nok en tam fornøjelse.
Al bas forsvandt. Kommer der kun bas fra for højttalere?

Måske derfor nogen installerer ekstra sub i bagagerum.
koden
koden Feb 13 '17
Tak for info Spændende læsning. Men hvor den 6" tommer bas i bagdøren er blevet af i min bil, det er et mysterium :-) Må ud og tjekke hvad jeg har fået for de 20.000 kr.
fmm1000
fmm1000 Feb 14 '17
Suben sidder i højre side af bagagerummet.
The_Stig
The_Stig Feb 14 '17

der er også 2 enheder i bagklappen

torvalstrom
torvalstrom Feb 15 '17
Carsten, mener du Ultra hifi pakken eller modellen tidligere? Ultra hifi har da en helt afsindig god lyd, på niveau med eller over A7 B&O optionen.
mbk
mbk Feb 15 '17
Citat fra torvalstrom Carsten, mener du Ultra hifi pakken eller modellen tidligere? Ultra hifi har da en helt afsindig god lyd, på niveau med eller over A7 B&O optionen.

Sound Studio/Ultra HIFI. Er der ikke kun navnet der er blevet opdateret? 

torvalstrom
torvalstrom Feb 16 '17
Quote from Nostromo @torvalstrom, problemet er at der ikke er full tone højtalere i bagdørene som der er i fordørene derfor lyder det rigtigt tamt/skidt hvis du fører lyden om bagved.
Jeg troede de fire der sidder i dørene alle var full range? Dem I bagdørene skulle være 6" som i std pakken, mens dem i frontdørene er opgraderet til 8"?

Må lige afprøve i morgen, har faktisk kun prøvet modsatte indstilling - at sende lyden hen i min side ved natkørsel, mens passagererne sov sødt :-) 

Forummets indlæg er redigeret af torvalstrom Feb 16 '17
fmm1000
fmm1000 Feb 16 '17
Har selv lydpakke. Kanonlyd foran, men den er tam på bagsædet.
torvalstrom
torvalstrom Feb 17 '17
Så fik jeg testet, hvis jeg sender lyden om bagtil så lyder den som et kedeligt anlæg i en helt gennemsnitlig bil. Min første tanke var at sammenligne det med den låne 85'er jeg havde da den var til service sidst. 

Synes dog det er svært at sammenligne lyd uden at kunne gå fra det ene til det andet inden for relativt kort tid.

Heldigvis er det mig der kører og jeg ville aldrig sende musikken væk fra førersædet ;-) 
FrederikC
FrederikC Feb 20 '17

Højt. på bagsædet er de samme med og uden lydpakke. Højt. på bagsædet er ej heller tilsluttet den ekstra forstærker som der med lydpakke - så "same same".