Loading...
dk

Opladning omkring Nærum | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Aug 11 '14

Hej.

Nogen der ved hvilke muligheder der er for at få sin bil opladet omkring Nærum?

Jeg skal en tur derover fredag, og eftersom jeg må gå ud fra at Købe SC ikke er åbnet inden da, og jeg ikke helt tror det er muligt at nå retur til Århus på en opladning fra Nærum (selv om jeg tager færgen) eller nå til Middelfart. Må jeg nok se mig om efter et sted at holde i et par timer fredag eftermiddag...

Det er vist nogenlunde lige langt om jeg tager fra Nærum til Sj. Odde eller om jeg kører til Middelfart.

Ah, kigge lige via Google Maps igen, der er jo kun 116km fra Nærum til Sj. Odde, den fik lige talt km over vandet med også, på den måde var den lige nået over 200km hver vej... Måske det kan lade sig gøre alligevel?

/Martin

muller
muller Aug 11 '14

Du er selvfølgelig velkommen i carporten i Birkerød (@11kW). Jeg ved ikke om der er nogle offentlig tilgængelige ladepunkter i Nærum.

NOELON
NOELON Aug 11 '14

Hej Martin,

Du kan sagtens køre Odden-Nærum og retur på en fuld opladning. Spr. er hvilken afstand du har på Århus siden. Hvis det kniber er jo ifl. andre her på bloggen, mulighed for at lade på færgen eller hos NRGi på Duesager i Århus - den har jeg meget tit brugt tidligere.

/Carl

Kiefer
Kiefer Aug 11 '14

@TSLA: Jeg har ca. 15km fra mit hjem til færge i Århus, jeg har tidligere kørt Ballerup <-> Søften uden problemer. Tror bare mest jeg lige blev lidt overrasket over den afstand Google viste mig til at starte med der gjorde det. 130-130km burde jeg uden problemer kunne klare.

@Muller tak for tilbuddet :-)

/Martin

PeterJ
PeterJ Aug 11 '14

Du kan lade hos mig i Holte - Skovlytoften 22, firmaparkeringsplads.

MS
MS Aug 11 '14

I nærheden af Nærum har Clever stander ved FDM på Firskovvej 32 i Lyngby og på Shell tanken Kildeskovvej 105 i Hellerup. Sidstnævnte har gratis opladning til udgangen af august. Eon har 2 standere ved DONG på Nesa Alle 1.

Morten S