da vi kørte i england ændrede vi intet, da den ikke har dette asymetriske lys som blænder andre.
ingen blinkede ad os derovre
Du kan altid køre forbi en Halfords butik i England, og købet et sæt blinders. Husk bare lige at monterings-vejledningen er tiltænkt britiske biler, der skal en tur til kontinentet. Du skal derfor enten stå på hænder når du sætte mærkerne på dine lygter, eller vende instruktionen på hoved. Nyd turen. Det er en smuk ø!
..og iøvrigt, et godt råd; start hver morgen i bilen med at sige højt: "Venstrekørsel"
Kunne være intressant at høre om det også gælder pre-facelift biler? Jeg går ud fra det er sådan en bil du kører, men blev det specificeret i din korrespondance med Tesla?
3 ferier i England med min og aldrig oplevet noget .
Lyder sgu som nogle kedelige ferier, du holder, hvis du aldrig får nogle oplevelser! :-)
Spøg til side... Hvad er det, du aldrig har oplevet? At bilen automatisk justerer det asymmetriske lys, så det passer til venstrekørsel? Eller at lyset giver problemer med at blænde modkørende trafikanter?
@MOS, haahaa du siger noget...;-) -at det blænder eller jeg er blevet stoppet af politi el.lign.