Allan skrev til mig:
Hej Raymond
Tak for mail.
Min artikel er korrekt I den forstand, at jeg jo blot citerer Consumer Reports for deres vurdering. Det er en organisation, der nyder stor respekt i USA, og historien her har også været i mange amerikanske medier med præcis samme vinkel
Men selvfølgelig er der biler, der kører fint – jeg påstår jo heller ikke andet.
I øvrigt vil jeg gerne bringe Tesla-ejeres erfaringer i en artikel i avisen. Det kræver bare, at ejerne skriver en meget kortfattet medling til mig om plusser og minusser, meget gerne ledsaget af et foto af ejer/bil. Det gælder selvfølgelig også dig og de kontakter, du måtte have.
Og i min optik er enhver bil til over 500.000 kroner kostbar. Jeg ved godt, at den er gunstig i forhold til Audi, BMW etc. men det skyldes jo udelukkende afgiftsfritagelsen.
Venligst
Allan
Jeg synes også det er lidt tyndt, at referere en artikel uden anden research - hvis jeg var journalist, ville jeg da studse lidt over en artikel baseret på en bils erfaringer. det er useriøst. Jeg synes også, det er lidt tyndt, at vi skal levere alt materiale til ham - han er måske en type, som kun genbruger andres arbejde, men ikke mener han selv skal yde noget
Raymond