Loading...
dk

Søger en med EON boks der er frisk på et forsøg... | Tesla Forum

NCL
NCL Mar 10 '17
Jeg er ved at kigge på en løsning, så det kan blive muligt at få sat en "Tesla knap" til at åbne ladeporten/låse kablet op på EON boksen. Udfordringen er jo at boksen skal kunne leveres tilbage i original tilstand, hvis man engang opsiger abonnementet, så der skal helst ikke pilles ved noget, som ikke kan laves om igen :) Derfor søger jeg en med en boks, som jeg kan få lov at undersøge (åbne den og se indmaden), så vi kan se hvilken løsning der evt. kan laves. Gerne i nærheden af 2670 Greve. Send PM :)
Bianco
Bianco Mar 10 '17

Du skal have en af disse:

http://www.stegen.com/en/ev-products/52-model-s-chargeport-opener.html

Den åbner så både din og naboens ladeport :-) 

Har selv haft en, indtil jeg fik et ladekabel med den indbygget. Jeg mener at den kun virker hvis man har bilnøglen i lommen/ved bilen.

NCL
NCL Mar 10 '17
Jeg sælger både chargeport åbneren og kablerne med den indbyggede knap. Men chargeport openeren kan kun åbne ladeporten, men ikke låse kablet op...
KS
KS Mar 11 '17

@NCL, jeg har en, der bliver flyttet i morgen, og først koblet på til omkring påske, den kan du låne?

Bor i Bjæverskov, flytter midlertidigt til båden i Greve..

NCL
NCL Mar 11 '17
KS det er perfekt, bare et par dage skulle være rigeligt. Smid evt en sms til 268127 56 så kan vi aftale nærmere.
Bilen
Bilen Mar 11 '17
@NCL Ja det ville være lækkert med en løsning hvor man kan låse kablet op direkte fra EON boksen eller kablet. Håber du finder på noget :)
Kiefer
Kiefer Mar 12 '17

Og nu hvor tråden er startet i Model X området, kan jeg sige at chargeport åbneren ikke virker på en Model X.

/Martin

NCL
NCL Mar 12 '17
Kiefer: Ja jeg så godt jeg havde fået lagt den der :) Troede egentlig de virkede der også, men den må køre på en anden frekvens så. Knappen på ladekablerne (de uoriginale) burde dog virke