Jeg er så helt uenig, når jeg sammenligner min Model S fra 2015 med vores 2016 Model X, så er der klart mere vindstøj i vores X end i en S.
Der var også træk i vores 2014 Model S, men det mener jeg de fik løst. Her støjisolerede jeg bagenden af bilen, men larmen derfra løste Tesla så ved at skifte Drive Unit på bilen :-)
Jeg vil også sige der er lidt mere støj i min X kontra den S jeg havde men det gode er at man slipper for at høre på lyd fra front motor som ofte var der i S.
homer: Tidligste, altså den er produceret omkring maj måned 2016, så ja det er en af de første Model X der kom til Europa, men VIN nummeret er over 5000. Så helt tidlig er den jo nu nok ikke.
Mixi: Jeg synes nu godt nok der er en del støj fra frontmotoren i en X også. Men her er jeg måske nok lidt priviligeret ved at køre rundt i en RWD Model S i stedet for en AWD hvor der jo af gode grunde ikke er støj fra frontmotoren :-)
Og når der så endelig er lidt støj i en RWD skifter Tesla DU, som de f.eks. gjorde i dag på vores Model S. Så nu holder vi tendensen med minimum en ny DU pr. år siden 2014 :-)
Men den gamle DU holdt jo også næsten 45.000 km, det er vist det længste jeg endnu har prøvet en motor kan holde...
/Martin