Loading...
dk

Spotify skriver invalid account | Tesla Forum

Reklame
gronkjaer
gronkjaer Jun 14

Så røg min spotify konto for 4 dage siden. Har ikke kunnet få den til at virke siden, og service center siger at de tager en log på bilen, men intet sker der. Bilen siger invalid account, og har prøvet soft reset. Nogen der har prøvet noget lign. som kan have en evt. fix. Tesla nævnte da også lige at jeg bare kunne vente til ny software update, hvilket jeg mildest talt ikke er tilfreds med.

SilverBullet
SilverBullet Jun 14
Samme her, men virker med min private login til Spotify
gronkjaer
gronkjaer Jun 14
Jeg bed i silverbullet'en og købte et premium, og så fik jeg det til at virke. Takker
Forummets indlæg er redigeret af gronkjaer Jun 14
Michael84
Michael84 Jun 16

Hvilke ekstra funktioner er der ved at have premium?

MOS
MOS Jun 16

Så vidt jeg ved, medfølger der en Spotify Premium account på alle Tesla Model S og Model X i Europa som standard.

Hvis du vil vide mere om, hvad Premium indeholder, så tag et kig på Spotifys hjemmeside, men det er vist noget med større udvalg af sange og ingen reklamer!

Klaus_
Klaus_ Jun 17

Hvad sker der med de ting man har lavet på tesla's spotify, som "plussede" sange, playlister man følger osv - hvis man logger ud fra tesla account og ind på ens egen spotify premium account - og man så nogle dage senere logger ind på teslas account igen, er ens gamle ting så tilbage igen? 

KXR
KXR Jun 19
Jeg har samme problem med Spotify.
Nogen der kender til en løsning......
Reklame