Loading...
dk

Hvid Tesla Model X med 22" Sorte Onyx hjul - hvem har en jeg kan komme og se? | Tesla Forum

Reklame
Lasse
Lasse Jun 15

Hej Forum,

Jeg er meget interesseret i at se en HVID Tesla Model X med 22" Sorte Onyx hjul. Er der mulighed for at se den ”live” her i Jylland? - Tesla skal desværre ikke levere nogle biler i den konfiguration i den nærmeste fremtid.

//Lasse Aalborg

krabbe
krabbe Jun 16
Jeg har en perlemorshvid X med sorte 20" hvis det kan bruges. (Hvid bil og sorte hjul er den helt rigtige kombination) valgte de 22" fra pga. Range
Lasse
Lasse Jun 16

Hej Krabbe: Har du en adresse, så vil jeg gerne komme forbi i weekenden. Evt. søndag? mvh. Lasse

fmm1000
fmm1000 Jun 16
Krabbe bor vist i Sverige :-).
krabbe
krabbe Jun 16
Jep

Jeg bor i Sverige, men er i Ikast i weekenden på messe, min Tesla makker Michael bor i Silkeborg og har en Model X med 22" så kan det passe ind kan du se de forskellige muligheder.

Jeg er dog også ofte i Aalborg, (næste gang uge 28 ) hvis det kan vente så længe med bestilling :)

Du er velkommen til at skrive en besked så får du mit mobil nr.
Lasse
Lasse Jun 16
Quote from krabbe Jep

Jeg bor i Sverige, men er i Ikast i weekenden på messe, min Tesla makker Michael bor i Silkeborg og har en Model X med 22" så kan det passe ind kan du se de forskellige muligheder.

Jeg er dog også ofte i Aalborg, (næste gang uge 28 ) hvis det kan vente så længe med bestilling :)

Du er velkommen til at skrive en besked så får du mit mobil nr.

Hej krabbe: Jeg skal bestille bilen på fredag. Er selv på ferie uge 28. Jeg vil gerne køre en tur til Silkeborg, og snakke med din makker. //Lasse
krabbe
krabbe Jun 16
Ok

Jeg er i bilen fra 5.00 til 8.30 - så du kan ringe imorgen så kan vi aftale nærmere.
Så løser vi det.

Har sendt dig SMS med mit nr
DeaconWP
DeaconWP Jun 16
Så kan du jo også kommer forbi Rødkærsbro, og se en Signature Red med de sorte 22"
Lasse
Lasse Jun 17
Quote from DeaconWP Så kan du jo også kommer forbi Rødkærsbro, og se en Signature Red med de sorte 22"

DeaconWP: Kan jeg kigge forbi på tirsdag kl. 19.00? //Lasse
DeaconWP
DeaconWP Jun 17

Det kan du vist godt. 30 seks89 98syv.

Så kan vi jo trille en tur i bilen. For at høre rumlen, hvis den er der.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jun 17
Gronhund
Gronhund Jun 20

@Lasse: Hvis du nu ikke føler dig helt sikker på dit valg af fælge (og evt. andre ting), så går der jo nok et stykke tid, før de begynder at producere din bil. Så jeg tror det er meget muligt, at du kan lave din bestilling på fredag, og inden for de næste uger til en måned, kan få lov til at ringe ind og opgradere din ordre til de fælge du har fundet frem til du helst vil have.

mbk
mbk Jun 20
Quote from Gronhund

@Lasse: Hvis du nu ikke føler dig helt sikker på dit valg af fælge (og evt. andre ting), så går der jo nok et stykke tid, før de begynder at producere din bil. Så jeg tror det er meget muligt, at du kan lave din bestilling på fredag, og inden for de næste uger til en måned, kan få lov til at ringe ind og opgradere din ordre til de fælge du har fundet frem til du helst vil have.

De 22" kan da bare bestilles når han har kørt en tur i de medfølgende 20" 

DeaconWP
DeaconWP Jun 20

Tak for besøget Lasse.

Som jeg har skrevet andetsteds, så er det "dumt", at bestille en X med sorte 22" hjul.

Dem køber man da bare bagefter. Så sparer man fluks 3.000 kroner på det, og oveni har man et sæt 20" hjul, som kan anvendes til vinterdæk, ´kvit og frit.

Så hen ved 33.000 kroner billigere at købe dem senere, eller blot som løse hjul.

Reklame