@DN
Jeg har ikke lige tjekket endnu, men productions dato skulle sidde på et klistermærke i døren.
@DN
Jeg har ikke lige tjekket endnu, men productions dato skulle sidde på et klistermærke i døren.
Jeg så et indlæg på FB omkring aero kapslerne laver mærker på fælgene, jeg ved ikke helt om jeg tror på det, men alligevel nok til at jeg har pillet mine aero fælge af. Så nu bliver jeg nok nødt til at gøre alvor af at bestille nogle fra USA.
Jeg forventer ikke at jeg sætter aero covers på igen, så hvis nogen har lyst til at købe dem så PM mig.
Jeg bestiller det wheel cap kit og nok et par USB-C ladekabler til at have liggende som backup, eller tilbyde at bytte med en ejer der ønsker en anden type, hvad end der kommer først.
PM mig hvis du skal have en af delene med.
Jeg bestiller det wheel cap kit og nok et par USB-C ladekabler til at have liggende som backup, eller tilbyde at bytte med en ejer der ønsker en anden type, hvad end der kommer først.
Hvor meget er der reelt at spare på at lave en fælles bestilling?. vil selv gerne have wheel cap kittet
Mindre ting, som ikke er for tunge, så som key card, kasket eller lign. kan man også få mig til at bestille med. Prisen bliver delt ud på varer efter deres pris (leveret i DK) / (webshop pris i USA)
Mindre ting, som ikke er for tunge, så som key card, kasket eller lign. kan man også få mig til at bestille med. Prisen bliver delt ud på varer efter deres pris (leveret i DK) / (webshop pris i USA)
I stedet for at vi snakker om det her i model 3 info emnet, kan du så ikke lave et seperat? Jeg vil også gerne være med og var der også flere der ville. Men det forsvinder i alle beskederne.
Vil du købe det igennem noget som shopusa?
I stedet for at vi snakker om det her i model 3 info emnet, kan du så ikke lave et seperat? Jeg vil også gerne være med og var der også flere der ville. Men det forsvinder i alle beskederne.
Vil du købe det igennem noget som shopusa?
Vi kan aftale at dette er sidste besked med dette emne i denne tråd.
Ja det er shopusa, planlægning sker pt. i PM beskeder.
Min Model 3 kom uden P-Skive. Er der nogle af jer der har en digital i jeres Tesla? Som jeg forstår fungerer de på vibrationer, men hvis den f.eks er følsom overfor motorvibration kan jeg jo hurtigt ende med en der ikke kan stille sig selv. Nogle erfaringer herinde?
Jeg har også en Park Mini. Den fungerer upåklageligt. Dog får jeg en P-afgift, hver gang batteriet løber tør :-( Så husk at holde øje med batteriet i den!
Den officielle Tesla-konto har retweetet denneher:
https://twitter.com/TerpHansen/status/1106284527524159490
Så vidt jeg kan se er det en Model 3 med en stor trailer bagpå og tilsyneladende er manden fra Danmark? Det kan da vist ikke være lovligt med M3's manglende typegodkendelse?
Iflg. kommentarene er det en X'er
USB-C og andre typer ladekabler til mobiltelefoner kan købes for næsten ingen penge i Rema 1000, Tiger og sikkert mange andre steder. Det kan vel nærmest ikke svare sig at lave samlet bestilling, når man tænker på det ekstra besvær.
USB-C og andre typer ladekabler til mobiltelefoner kan købes for næsten ingen penge i Rema 1000, Tiger og sikkert mange andre steder. Det kan vel nærmest ikke svare sig at lave samlet bestilling, når man tænker på det ekstra besvær.
Ja.. Men disse er nogle der er udformet til midterkonsol i Model 3.
Ja.. Men disse er nogle der er udformet til midterkonsol i Model 3.
Altså særligt korte kabler med vinkel på stikket i den ene ende. Ser smart ud! Det var jeg ikke klar over - så blev man det klogere.
Tillykke Tesla!
Tesla Model 3 sælges nu i større antal end alle andre biler (også fossiler) tilsammen - i Norge altså. Den sidste måned er her registreret 2.400 stk - i DK kun 200 (men dog den bedst sælgende elbil). Og hvad så når den billigere Model 3 kommer til efteråret? Ikke noget under at den tyske bilindustri ryster i bukserne.
Tillykke Tesla!
Tesla Model 3 sælges nu i større antal end alle andre biler (også fossiler) tilsammen - i Norge altså. Den sidste måned er her registreret 2.400 stk - i DK kun 200 (men dog den bedst sælgende elbil). Og hvad så når den billigere Model 3 kommer til efteråret? Ikke noget under at den tyske bilindustri ryster i bukserne.
Det lyder meget godt, men tåler det et fakta-tjek? 2.400 stk. på en måned svarer til 28.800 stk. på et år. Hvis det er mere end alle andre biler tilsammen, så bliver der godt nok ikke solgt ret mange biler i Norge. Til sammenligning mener jeg, der bliver solgt godt 200.000 stk. om året her i Danmark.
Gearheads can still enjoy the Tesla Model 3: https://www.hagerty.com/articles-videos/articles/2019/03/14/gearheads-enjoy-tesla-model-3
Vi er nu oppe på 86 indtastede model 3 bestillinger og man kan se at der rykkes på invoice, vin og leveringsdatoer. Hold gerne alle data up to date og har du ikke allerede indtastet så gør det gerne
https://docs.google.com/..._15nFGqAsdUv-kdnByAU
+1 :-)
@SQLCPH Du ved godt du kan låse alle de felter, som du ikke ønsker der bliver pillet ved.
Vi bruger selv Sheets en stor del i virksomheden, hvor alle vitale formel felter er beskyttet, således der ikke er nogen af de ca 25-30 brugere der kan f.... vitale formler og statistikker up.