Loading...
dk

Model 3 info | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
mbk
mbk Feb 11

@Fetaehhgodt

Må ærligt indrømme at jeg får lidt kolde tær når de ikke tager telefonen, ikke ringer tilbage, ikke skriver tilbage på email. Overvejer at udskyde ordren til de har lidt bedre styr på biksen, men ved ikke om jeg kan det uden det koster mig noget.

@Kejseren

Jeg synes nu det er dejligt at de ikke er pushy, men i stedet informative og hjælpsomme.

Kejseren
Kejseren Feb 11

@mbh Enig omkring pushy. Men når jeg fx. læser @Fetaehhgodt skrive, at 4-5 personer står bag et bord, så virker det ikke særlig hjælpsomt/imødekommende. Skal selvfølgelig ikke kunne sige om der så har stået 2 andre og taget imod.

PeterE
PeterE Feb 11

Jeg har skrevet det før, og jeg skriver det gerne igen:

RO PÅ - tag nu ud og besøg Tesla Service, de er søde og flinke og dygtige og imødekommende. Jeg har selv været derude nogle gange (Kastrup), og man bliver altid budt ordentlig velkommen. Og de ringer altid tilbage som aftalt, og de svarer faktisk også på mine mails. Ingen grund til at få kolde fødder.

mbk
mbk Feb 11

@PeterE

Generelt opfatter jeg mig selv som low maintenance, men jeg synes det er svært at få Tesla i tale. Når jeg har snakket med dem, så har det fungeret fint, men når man nu har hængt i en tlf kø i 45 min og til sidst giver op og ligger en besked men hører så aldrig mere, så begyndet det at blive lidt træls. Nu har jeg skrevet en mail, så ser vi om de følger op på den.

Jeg bor desværre lidt strategisk dumt til at besøge dem fysisk.

Forummets indlæg er redigeret af mbk Feb 11
PeterE
PeterE Feb 11
Citat fra mbk

@PeterE

Generelt opfatter jeg mig selv som low maintenance, men jeg synes det er svært at få Tesla i tale. Når jeg har snakket med dem, så har det fungeret fint, men når man nu har hængt i en tlf kø i 45 min og til sidst giver op og ligger en besked men hører så aldrig mere, så begyndet det at blive lidt træls. Nu har jeg skrevet en mail, så ser vi om de følger op på den.

Jeg bor desværre lidt strategisk dumt til at besøge dem fysisk.

Det forstår jeg sagtens, hold ud :) 

Magnus
Magnus Feb 11

@PeterE Jeg er enig med de andre, det kan godt være at de har travlt, men ikke desto mindre så har jeg købt et produkt til næsten 500.000 kr og oplever nu på 2. uge ikke at have fået svar på en mail som det havde taget dem 5 minutter at svare på. Jeg har ligeledes skrevet 2 andre mails til opfølgning herpå men har intet hørt tilbage. Jeg har prøvet at ringe flere gange, får lov til at vente 5 minutter, hvorefter jeg bliver omdirigeret til en svensktalende telefonsvarer, der ikke accepterer andet end at modtage en besked, hvorefter der bliver lagt på. Her har jeg så lagt en besked, forklaret hvad det handler om og bedt om at blive ringet op, men hellere ikke denne form for kommunikation har de valgt at svare på.

Jeg frygter virkelig for hvad der sker hvis der opstår et problem med bilen efter levering, når man slet ikke kan få fat i nogen som helst. Hvis de virkelig er så nemme at snakke med ude i Kastrup (hvor jeg ikke bare kan køre forbi), så måtte de meget gerne allokere nogle af de medarbejdere til enten at tage telefonen eller skrive tilbage til folk som går og venter på at høre fra dem ang. deres bestillinger..

Forummets indlæg er redigeret af Magnus Feb 11
Magnus
Magnus Feb 11

Interessant nok så fik jeg lige en standard mail om at jeg nu har en aftale til afhentning af min bil midt i næste uge. Det er noget overraskende da jeg fik at vide ved bestilling, at jeg skulle forvente levering i marts måned. Ikke at jeg klager, men det gør at jeg pludseligt har lidt mere travlt med at få forsikring og ladning 100% på plads.

Jeg havde reserveret min Model 3 midt i december og afgav først min bestilling midt i januar, så der kommer kun til at være gået ca. 1. måned fra bestilling til levering. Ved ikke om de evt. har haft en "afbestilling" af en model magen til min et sted, som så bliver fragtet hertil..? 

PatrickW
PatrickW Feb 11
Quote from Magnus

Interessant nok så fik jeg lige en standard mail om at jeg nu har en aftale til afhentning af min bil midt i næste uge. Det er noget overraskende da jeg fik at vide ved bestilling, at jeg skulle forvente levering i marts måned. Ikke at jeg klager, men det gør at jeg pludseligt har lidt mere travlt med at få forsikring og ladning 100% på plads.

Jeg havde reserveret min Model 3 midt i december og afgav først min bestilling midt i januar, så der kommer kun til at være gået ca. 1. måned fra bestilling til levering. Ved ikke om de evt. har haft en "afbestilling" af en model magen til min et sted, som så bliver fragtet hertil..? 

Hvilken konfiguration har du valgt?

Reserverede for 1 1/2 år siden og bestilte samme dag man kunne, men har intet hørt om leveringsdag 

sorenfriis
sorenfriis Feb 11
Citat fra PatrickW
Quote from Magnus

Hvilken konfiguration har du valgt?

Reserverede for 1 1/2 år siden og bestilte samme dag man kunne, men har intet hørt om leveringsdag 

Tillykke med den snarlige modtagelse!:-D bliver fedt!

Det er svært er blive klog på systemet. Jeg reserverede i september og bestilte i december og fik at vide midt januar at de ville give besked midt februar om en endelig dato slut februar/start marts. Man skulle tro at de tager de første på listen med en given konfiguration?
mbk
mbk Feb 11

@PatrickW 

Har du bekræftet inde på din mytesla side? Der er nogle spørgsmål der skal udfyldes. Jeg havde svaret på dem over telefonen, men det var åbenbart ikke nok,jeg tror jeg kom bag i køen fordi jeg ikke fik udfyldt det før her i starten af Februar, jeg havde overset det og var ikke informeret om det. Jeg har fået nyt faktura nummer, som så ca er midt i 400 i mod mit første på 6.

PatrickW
PatrickW Feb 11
Quote from mbk

@PatrickW 

Har du bekræftet inde på din mytesla side? Der er nogle spørgsmål der skal udfyldes. Jeg havde svaret på dem over telefonen, men det var åbenbart ikke nok,jeg tror jeg kom bag i køen fordi jeg ikke fik udfyldt det før her i starten af Februar, jeg havde overset det og var ikke informeret om det. Jeg har fået nyt faktura nummer, som så ca er midt i 400 i mod mit første på 6.

Ja har udfyldt på deres hjemmeside for længe siden og har heller ikke modtaget endelig faktura endnu som mange andre har fået

Tænker måske det skyldes at de ikke har sendt nok sorte lr med aero fælge afsted og derfor kommer bag i køen    Har nr 11 på min faktura 
Forummets indlæg er redigeret af PatrickW Feb 11
mbk
mbk Feb 11

@PatrickW

Tror den kommer relativt hurtig. Jeg har fået et VIN nummer, umiddelbart er det ret højt  2234XX, men som DN siger kan det jo stadig ændre sig. 

Fetaehhgodt
Fetaehhgodt Feb 11

Nogle der ved hvor mange der er bestilt pt ? :-)

mbk
mbk Feb 12

@Fetaehhgodt 

I Danmark? Jeg tror der er lidt over 300, men det med at bruge faktura nummer dur ikke mere, for jeg har to forskellige numre.

DN
DN Feb 12
Citat fra mbk

@PatrickW

Tror den kommer relativt hurtig. Jeg har fået et VIN nummer, umiddelbart er det ret højt  2234XX, men som DN siger kan det jo stadig ændre sig.

Der bliver altså lavet lidt biler derovre. Mit VIN nummer ligger 2001XX

PeterE
PeterE Feb 12
Citat fra Nostromo @PeterE, fakta er at vi pludselig er tilbage i en situation der minder om 15/16 med manglende svar i nogen som helst form.

Som skrevet tidligere var jeg faktisk forbi i sidste uge da jeg nu på 3 uge intet har hørt tilbage på en fejl.
Før kunne de tage bilen ind med få dages varsling og vendte altid tilbage samme dag med feedback såfremt de blev forsinkede. Telefoner blev taget efter 1-2 ring nu stilles de om til Århus eller bliver sket ikke taget.

Så ja ro på er nemt at sige men de burde have lært lektien fra sidst.

Tjah, så lad os sige at vores oplevelser og fakta er forskellige. Jeg havde problemer med min p-bremse og skulle til service, begge dele her i januar. Og telefonen blev taget de tre gange jeg ringede, jeg blev budt ordentlig velkommen og serviceret ordentligt (inkl TMX lånebil) - jeg har i al fald været heldigere end dig. At jeg så ikke var tilfreds med håndteringen af fejl på p-bremsen, det er noget helt andet som intet har med bemanding eller service at gøre. Og jeg synes ikke at det minder om 'dengang med med Model S' :)

Magnus
Magnus Feb 12

@PatrickW, min konfiguration er Long Range, AWD, Midnight Silver Metallic, 18" Aero, uden Autopilot

voersaa
voersaa Feb 12

Talte lige med Tesla omkring en misforståelse som jeg havde brug for at få rettet. De tog telefonen med det samme og det hele virkede meget effektivt. Jeg har ringet til dem 4 gange i den sidste 1,5 måneder og de første par gange fik jeg engelsketalende medarbejdere men de sidste to gange har jeg talt med danskere og der er telefonen blevet taget hurtigt. Måske jeg bare har været heldig men jeg har i hvert fald ikke oplevet problemer med at få kontakt til dem (endnu :-) ).

Jeg spurgte til leveringerne og fik af vide at torsdag eller fredag i denne uge stadig forventes at holde stik og der ligger flere omkring den 19. februar.

Forummets indlæg er redigeret af voersaa Feb 12
magnusbb
magnusbb Feb 12
Har lige været forbi Kastrup. De fortæller at det IKKE er her man får sin Tesla 3, men at alle bliver kontaktet snarest:)
magnusbb
magnusbb Feb 12
Og for at løse mysteriet med manglende svar. Tesla har masser af folk i deres service center men kun en mand til skal klare alle leverancer. Så trykker man 4 er det svært at komme igennem men trykker man 2 (mener jeg det er) kommer man hurtigt igennem til service. Så man skal ikke frygte efterkøb oplevelsen;) det er bare et midlertidigt problem.
Sider: «« « ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... » »»