Har lige været forbi Kastrup. De fortæller at det IKKE er her man får sin Tesla 3, men at alle bliver kontaktet snarest:)
Et forsigtigt gæt vil være at det er Vallensbækvej 37 (Brøndby), som de også brugte ifm Model S - både til udlevering og tidlig service. Men det er bare et gæt...
I den mail som jeg har modtaget fra Tesla vedr. afhentning i næste uge, står der ved sted: Tesla København-Kastrup, men de kan selvfølgelig nå at rette dette endnu.
Det bliver inde ved bredgade (for København leveringer) - jeg lader dem lige fortælle jer præcist hvor i telefonen.
Jeg havde en aftale om udlevering i morgen eftermiddag. Jeg blev ringet op fra Tesla kl. 13:45 i dag, at min Model 3 desværre stadig befinder sig i Belgien. De vil ringe og aftale en ny tid, når de ved, hvornår den kommer til Danmark.
Fik ellers en bekræftelsesmail så sent som i går morges på udleveringen i morgen.
Jeg overlever nu nok, men alligevel ærgerligt så tæt på.
Ja, det er træls og ret dumt først at sige at nu er den her for så at udskyde det. Kan godt forstå hvis det er lidt skuffende.Jeg havde en aftale om udlevering i morgen eftermiddag. Jeg blev ringet op fra Tesla kl. 13:45 i dag, at min Model 3 desværre stadig befinder sig i Belgien. De vil ringe og aftale en ny tid, når de ved, hvornår den kommer til Danmark.
Fik ellers en bekræftelsesmail så sent som i går morges på udleveringen i morgen.
Jeg overlever nu nok, men alligevel ærgerligt så tæt på.
Jeg er lidt skuffet over Tesla kundeservice. Hvis imorgen jeg går og køber en ny BMW vil forhandleren holde mig informeret både på email or telefonisk om hvad er status og hvad er næste skridt.
Tesla håndtere sagen lige som at købe 1 kg kartoffler og ikke en bil til 500 000kr. Det kan godt være bilen er super god hvis kundeservice er så ringe. Jeg faktisk overveje at afbestille på den grund og købe noget andet.
Min bank siger at de synes det er en rigtig dårlig ide at ligge pengene inden jeg modtager bilen..
Desuden fik jeg besked d.11 om eftermiddagen om at bilen kom d. 18 - mao. nul dage til at betale - det giver ikke meget mening..
Hvad nu hvis der er noget galt, den kommer for sent, et eller andet .. det er noget rod - man bør betale når man får den leveret - og set at alt er i orden..
Så jeg er ved at overtale Tesla Århus til dette - men de er ret vanskellige at komme i kontakt med ... men nu er jeg ret vedholdende - og tænker de er interesserede i at sælge..