Loading...
dk

Model 3 info | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
magnusbb
magnusbb Feb 12 '19
Har lige været forbi Kastrup. De fortæller at det IKKE er her man får sin Tesla 3, men at alle bliver kontaktet snarest:)
magnusbb
magnusbb Feb 12 '19
Og for at løse mysteriet med manglende svar. Tesla har masser af folk i deres service center men kun en mand til skal klare alle leverancer. Så trykker man 4 er det svært at komme igennem men trykker man 2 (mener jeg det er) kommer man hurtigt igennem til service. Så man skal ikke frygte efterkøb oplevelsen;) det er bare et midlertidigt problem.
PeterE
PeterE Feb 12 '19
Quote from magnusbb Har lige været forbi Kastrup. De fortæller at det IKKE er her man får sin Tesla 3, men at alle bliver kontaktet snarest:)

Et forsigtigt gæt vil være at det er Vallensbækvej 37 (Brøndby), som de også brugte ifm Model S - både til udlevering og tidlig service. Men det er bare et gæt... 

Magnus
Magnus Feb 12 '19

I den mail som jeg har modtaget fra Tesla vedr. afhentning i næste uge, står der ved sted: Tesla København-Kastrup, men de kan selvfølgelig nå at rette dette endnu.

Forummets indlæg er redigeret af Magnus Feb 12 '19
jramskov
jramskov Feb 12 '19

...til Zeebrugge :P #jegfinderselvud

magnusbb
magnusbb Feb 12 '19

Det bliver inde ved bredgade (for København leveringer) - jeg lader dem lige fortælle jer præcist hvor i telefonen. 

SQLCPH
SQLCPH Feb 12 '19
Lad mig gætte på at de gentager succesen fra Juni 2016 på Ofelia plads (model x). Det er en stor begivenhed for Tesla at kunne levere de første model 3 til de heldige af jer og det bliver en event i sent vil glemme :-) sørg for at lægge billeder op her da jeg er et sted uden facebook adgang :-/
loeweman
loeweman Feb 13 '19

Jeg havde en aftale om udlevering i morgen eftermiddag. Jeg blev ringet op fra Tesla kl. 13:45 i dag, at min Model 3 desværre stadig befinder sig i Belgien. De vil ringe og aftale en ny tid, når de ved, hvornår den kommer til Danmark.

Fik ellers en bekræftelsesmail så sent som i går morges på udleveringen i morgen.

Jeg overlever nu nok, men alligevel ærgerligt så tæt på.

DN
DN Feb 13 '19
Øv at den bare står og keder sig i Belgien. Har godt undret mig over at der kun er spottet 2 lastbiler med med 7 på hver ind til videre.

Jeg er så heldig at min holder klar i Århus og venter i stedet for. 0 dage 21 timer 41 minutter.
voersaa
voersaa Feb 13 '19
Citat fra loeweman

Jeg havde en aftale om udlevering i morgen eftermiddag. Jeg blev ringet op fra Tesla kl. 13:45 i dag, at min Model 3 desværre stadig befinder sig i Belgien. De vil ringe og aftale en ny tid, når de ved, hvornår den kommer til Danmark.

Fik ellers en bekræftelsesmail så sent som i går morges på udleveringen i morgen.

Jeg overlever nu nok, men alligevel ærgerligt så tæt på.

Ja, det er træls og ret dumt først at sige at nu er den her for så at udskyde det. Kan godt forstå hvis det er lidt skuffende.
vladmury
vladmury Feb 13 '19

Jeg er lidt skuffet over Tesla kundeservice. Hvis imorgen jeg går og køber en ny BMW vil forhandleren holde mig informeret både på email or telefonisk om hvad er status og hvad er næste skridt. 

Tesla håndtere sagen lige som at købe 1 kg kartoffler og ikke en bil til 500 000kr. Det kan godt være bilen er super god hvis kundeservice er så ringe. Jeg faktisk overveje at afbestille på den grund og købe noget andet. 

DN
DN Feb 13 '19
Hvis man skal vende den lidt om så vil jeg sige at jeg aldrig har taget levering af en bil der kun har været i landet lidt over 24 timer. Når jeg har handlet bil er der gerne gået min en uge og gerne mere inden den er blevet klargjort og leveret. Min sidste bil stod ved forhandleren i en uges tid før de havde tid til klargøring.
magnusbb
magnusbb Feb 13 '19
Jeg har fået samme besked. Han var ikke helt sikker men lød til at der ikke kom en bil i morgen. Lidt mærkeligt at de først ved det dagen før. Så må jeg bruge fridagen på noget andet:) det bliver dog ikke til at købe en BMW selvom de nu også laver dejlige biler.
mbk
mbk Feb 13 '19

Så et billede af denne på FB

mbk
mbk Feb 13 '19

Fandt 5 Model 3 Performance registret d. 12 eller d. 13, på nummerplade 

Forummets indlæg er redigeret af mbk Feb 13 '19
voersaa
voersaa Feb 13 '19
Måske nogle af medarbejdernes biler. 
DN
DN Feb 13 '19
Umiddelbart er der kun landet 2 lastbiler med ialt 14 biler på i løbet af morgenen. Har kun set billeder af den sjællandske lastbil hvor der er 3 stk LR og 4 stk performance. Og ja der er billeder af en hvid der er udleveret og en sort der holder til opladning på SUC i Århus.
husfeldt
husfeldt Feb 13 '19

Min bank siger at de synes det er en rigtig dårlig ide at ligge pengene inden jeg modtager bilen..

Desuden fik jeg besked d.11 om eftermiddagen om at bilen kom d. 18 - mao. nul dage til at betale - det giver ikke meget mening..

Hvad nu hvis der er noget galt, den kommer for sent, et eller andet .. det er noget rod - man bør betale når man får den leveret - og set at alt er i orden..

Så jeg er ved at overtale Tesla Århus til dette - men de er ret vanskellige at komme i kontakt med ... men nu er jeg ret vedholdende - og tænker de er interesserede i at sælge..

loeweman
loeweman Feb 13 '19

Jeg betaler ved udlevering af bilen. Også min bank har rådet til dette.

Sider: «« « ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... » »»