Loading...
dk

Model 3 info | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
Magnus
Magnus Feb 18 '19

Samme skete her, efter nogle uger fik jeg svar fra en meget flink nyansat medarbejder der sad udenfor Danmark men talte udmærket dansk, som siden har været rigtigt god til at svare tilbage på mails og endda ringe tilbage når jeg har skrevet.

Jeg ved ikke om det hænger sammen med at jeg skal modtage min bil på onsdag (2 dage til!!!) at jeg nu er blevet opprioriteret, da jeg havde præcis samme oplevelse som dig i næste 2 uger, hvor jeg på ingen måde kunne komme i kontakt med Tesla på trods af gentagne forsøg på opkald, telefonsvarerbeskeder og multiple emails...

Har siden haft held med selv at ringe en enkelt gang, ved at bede om "Salg" i stedet for "Levering" når man kommer ind i deres telefonsystem. Andre har måtte køre derud for at snakke med nogen, som angiveligt er gået fint og har resulteret i hurtig betjening (se tidligere i denne tråd).

PatrickW
PatrickW Feb 18 '19
Citat fra Magnus

Samme skete her, efter nogle uger fik jeg svar fra en meget flink nyansat medarbejder der sad udenfor Danmark men talte udmærket dansk, som siden har været rigtigt god til at svare tilbage på mails og endda ringe tilbage når jeg har skrevet.

Jeg ved ikke om det hænger sammen med at jeg skal modtage min bil på onsdag (2 dage til!!!) at jeg nu er blevet opprioriteret, da jeg havde præcis samme oplevelse som dig i næste 2 uger, hvor jeg på ingen måde kunne komme i kontakt med Tesla på trods af gentagne forsøg på opkald, telefonsvarerbeskeder og multiple emails...

Har siden haft held med selv at ringe en enkelt gang, ved at bede om "Salg" i stedet for "Levering" når man kommer ind i deres telefonsystem. Andre har måtte køre derud for at snakke med nogen, som angiveligt er gået fint og har resulteret i hurtig betjening (se tidligere i denne tråd).

Skræmmende, godt nok ikke den bedste start som kunde hos Tesla når man ikke kan få fat i dem.

Er åbenbart også helt tilfældigt hvordan de fordeler bilerne. Så en på model 3 FB gruppen som havde bestilt d 20 Januar uden at have haft reservation som skal hente sin i denne uge. Hvor der er flere (inkl mig) der bestilte tidligt og har haft reservation som har hørt ingenting fra Tesla.

Hvilken email kan man skrive til tesla på? er ingen oplyst på deres hjemmeside

Ellertm3
Ellertm3 Feb 18 '19
Citat fra PatrickW
Hvilken email kan man skrive til tesla på? er ingen oplyst på deres hjemmeside

prøv deliveryDK@tesla.com
mbk
mbk Feb 18 '19

@PatrickW

Jeg har ingen trøstende ord, men min bestilling hang åbenbart lidt i systemet. Men nu skulle min gerne komme om en uge.

sorenfriis
sorenfriis Feb 18 '19

Jeg ringede lige til Tesla Danmark på det nummer, der står på min depositum faktura:33 11 03 62, og trykkede "4" (Levering a ny bil) i telefonmenuen. Der gik 15 sekunder - så kom jeg igennem.

Jeg lagde ordre den 21. december (og reserverede ultimo september 2018), men har endnu ikke fået VIN eller hørt andet end at de ville ringe mig op "midt februar med henblik på en leveringsdato sidst februar eller start marts".

Den flinke medarbejder kunne ikke sige noget, da jeg ikke har fået et VIN. Men han kunne sige, at den med sikkerhed som minimum var ombord på en båd - min ordredato taget i betragtning.

De har ikke fået så mange M3'ere til DK som håbet, og det er det, man kæmper med.

Har bestilt LR AWD, Midnight Silver, EAP, med 19" sport wheels.

Forummets indlæg er redigeret af sorenfriis Feb 18 '19
magnusbb
magnusbb Feb 18 '19

Lidt trøstende ord herfra:-) Jeg bestilte 1. April 2016 - skulle have fået den i Torsdags kl 11.00. Får nu at vide at min bil holder stille i Belgien - og har holdt der i en uge sammen med en masse andre biler til Danmark. DET er lidt trist at høre:-) Så du er ikke alene!! Skal vi lave et roadtrip og bare selv hente dem?

PatrickW
PatrickW Feb 18 '19

Så fik jeg endelig hul igennem til Tesla

min bil havde heller ikke fået tildelt VIN nummer endnu, så han kunne ikke fortælle mig andet end at de vil ringe mig op når de kender leveringsdatoen. (har haft reservation fra 2017 af og faktura nr 11)

Prøvede at få en forklaring på hvorfor folk som ikke har haft reservation og bestilt meget senere end mig allerede havde fået dato på afhentning, men det kunne han ikke svare på.

PatrickW
PatrickW Feb 18 '19
Citat fra magnusbb

Lidt trøstende ord herfra:-) Jeg bestilte 1. April 2016 - skulle have fået den i Torsdags kl 11.00. Får nu at vide at min bil holder stille i Belgien - og har holdt der i en uge sammen med en masse andre biler til Danmark. DET er lidt trist at høre:-) Så du er ikke alene!! Skal vi lave et roadtrip og bare selv hente dem?

Kunne være fedt :-) men kan nok ikke lade sig gøre

MikaelH
MikaelH Feb 18 '19

Til dem der allerede har prøvekørt en Model 3, kan I fortælle lidt om hvordan det foregår?

Hvor lang tid har man i bilen? bliver man ledsaget på hele turen? Kan man selv bestemme ruten?

Gyzz
Gyzz Feb 18 '19

Så har vi den første Model 3 i parkeringskælderen !!!!

Magnus
Magnus Feb 18 '19
Citat fra Gyzz

Så har vi den første Model 3 i parkeringskælderen !!!!

Ved skt. annæ plads?
mbk
mbk Feb 18 '19

Efter at hænge i røret i 10 min på 33110362 så fik jeg en svensk "ring in igen" og så blev der lagt på. Startede eller med at tlf-robotten sagde der var 2-5min kø og opfordrede til at jeg blev hængende i røret.

PatrickW
PatrickW Feb 18 '19
Citat fra mbk

Efter at hænge i røret i 10 min på 33110362 så fik jeg en svensk "ring in igen" og så blev der lagt på. Startede eller med at tlf-robotten sagde der var 2-5min kø og opfordrede til at jeg blev hængende i røret.

samme jeg oplevede i dag, men efter 4 forsøg kom jeg igennem 

H
H Feb 18 '19
Jeg skal hente på onsdag yeeah
Forummets indlæg er redigeret af H Feb 18 '19
vladmury
vladmury Feb 18 '19

Jeg har bestilt bilen den 31 Januar, jeg har ringet til dem i Fredags og valgt 1 (Salg) inden for 2 min så fik jeg en meget flinke medarbejder at kikke i systemet. Jeg har fået VIN nr og leveringsdato omkring 20 marts og fik at vide jeg bliver kontaktet igen før levering med precis dato. 

PatrickW
PatrickW Feb 18 '19
Quote from vladmury

Jeg har bestilt bilen den 31 Januar, jeg har ringet til dem i Fredags og valgt 1 (Salg) inden for 2 min så fik jeg en meget flinke medarbejder at kikke i systemet. Jeg har fået VIN nr og leveringsdato omkring 20 marts og fik at vide jeg bliver kontaktet igen før levering med precis dato. 

What... jeg bestilte 21/12 Og har ikke fået et VIN nummer endnu

Tesla har da bare ikke styr på noget som helst 
mbk
mbk Feb 18 '19

@PatrickW 

Jeg tror det er lidt tilfældigt og afhængig af udstyrs niveau. Min er helt plain sort LR AWD. Jeg kom bag i køen grundet at jeg ikke havde fået udfyldt alle check boxe på my-tesla 

PatrickW
PatrickW Feb 18 '19
Quote from mbk

@PatrickW 

Jeg tror det er lidt tilfældigt og afhængig af udstyrs niveau. Min er helt plain sort LR AWD. Jeg kom bag i køen grundet at jeg ikke havde fået udfyldt alle check boxe på my-tesla 

Har samme konfig som dig 

Jeg tror de har en hat de ligger nye bestillinger ned i og så trækker de et nummer op af hatten når der skal tildeles en ny bil 
vladmury
vladmury Feb 18 '19
Min er LR AWD , rød farve uden autopilot.
loeweman
loeweman Feb 18 '19
Jeg skulle have haft min model 3 i torsdags. Efter at de aflyste dagen før, er fakturaen nu fjernet fra min Tesla konto og status rettet til at faktura er under udarbejdelse, og at jeg vil blive kontaktet om levering. Så status er sat noget tilbage... 
Sider: «« « ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... » »»